Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1220382

Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika željeznicom


Franić, Antonio
Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika željeznicom, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1220382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika željeznicom
(Customer satisfaction with the quality of service in railway passenger traffic)

Autori
Franić, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2022

Stranica
65

Mentor
Dora Naletina

Ključne riječi
putnički prijevoz, željeznica, kvaliteta, zadovoljstvo uslugom
(passenger transport, railway, quality, service satisfaction)

Sažetak
Željeznički promet spada u jedan od najsigurnijih i najbrže rastućih oblika prometa u svijetu. Sa svojim prednostima kao što su sigurnost, pouzdanost i mogućnost prijevoza velikog broja ljudi sigurno postoji potencijala postati konkurentnim oblikom transporta. Svatko tko koristi putnički prijevoz željeznicom ima različite potrebe i ciljeve te si može priuštiti različite mogućnosti. Stoga se definiranje kvalitete usluge razlikuje od potrošača do potrošača. Mjerenje zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga prijevoza željeznicom provedeno je kroz istraživanje gdje su ispitanicima postavljene različite tvrdnje i pitanja na koja su morali odgovoriti. Istraživanje se provelo na temelju ključnih komponenti zadovoljstva uslugom poput ; udobnosti, cjenovne pristupačnosti, sigurnosti, pouzdanosti, opsega usluge te lojalnosti usluzi. Rezultati provedenog istraživanja sugeriraju da su korisnici vlakova općenito bili nezadovoljni željezničkim uslugama, navodeći slabu dostupnost, izgled i funkcionalnost vlakova i popratnih objekata, točnost i pouzdanost usluga, geografsku pokrivenost i učestalost pružanja usluge kao ključna ograničenja. Ovo istraživanje nudi željezničkim prijevoznicima uvid u čimbenike kvalitete koje ispitanici smatraju kao glavne inicijatore zadovoljstva među korisnicima putničkog prijevoza željeznicom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dora Naletina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franić, Antonio
Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika željeznicom, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Franić, A. (2022) 'Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika željeznicom', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Frani\'{c}, Antonio}, year = {2022}, pages = {65}, keywords = {putni\v{c}ki prijevoz, \v{z}eljeznica, kvaliteta, zadovoljstvo uslugom}, title = {Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u prijevozu putnika \v{z}eljeznicom}, keyword = {putni\v{c}ki prijevoz, \v{z}eljeznica, kvaliteta, zadovoljstvo uslugom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Frani\'{c}, Antonio}, year = {2022}, pages = {65}, keywords = {passenger transport, railway, quality, service satisfaction}, title = {Customer satisfaction with the quality of service in railway passenger traffic}, keyword = {passenger transport, railway, quality, service satisfaction}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font