Pregled bibliografske jedinice broj: 1219273
Razvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog
Razvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog // XLVIII МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА НА LIV ЛЕТНА ШКОЛА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СЕМИНАР ЗА МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА / Jankulovski, Nikola (ur.).
Skopje: Univerzitet Sv. Kiril i Metodij u Skopju, 2022. str. 298-313
CROSBI ID: 1219273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju
jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog
(Development of Literacy and Acquisition of the Language of
Education on the example of three languages: Croatian, Macedonian
and Slovenian)
Autori
Turza-Bogdan, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
XLVIII МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА НА LIV ЛЕТНА ШКОЛА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СЕМИНАР ЗА МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА
Urednik/ci
Jankulovski, Nikola
Izdavač
Univerzitet Sv. Kiril i Metodij u Skopju
Grad
Skopje
Godina
2022
Raspon stranica
298-313
ISBN
978-9989-43-474-7
Ključne riječi
Erasmus projekt DEAL, višejezičnost, interkulturna kompetencija
(Erasmus project DEAL, multilingualism, intercultural competence)
Sažetak
Rad donosi prikaz metodologije za osmišljavanje aktivnosti za usvajanje jezika i razvoj pismenosti na tri jezika: hrvatskom, makedonskom i slovenskom. Na odabranim primjerima analiziraju se elementi višejezičnosti i interkulturalnosti u usvajanju jezika i razvoju pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija