Pregled bibliografske jedinice broj: 1219177
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland", 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1219177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca
"Kaufland"
(MARKETING COMMUNICATION OF THE RETAIL CHAIN
“KAUFLAND”)
Autori
Gašpar, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
48
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
marketinška komunikacija, Kaufland, promocija, oglašavanje
(marketing communication, Kaufland, promotion, advertising)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je marketinška komunikacija na primjeru poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. Marketinška komunikacija u maloprodaji uključuje oglašavanje proizvoda, komunikaciju između maloprodaje i krajnjeg kupca, promociju marke i izgradnju imidža te vizualni identitet prodavaonica. Održavanje marketinške komunikacije iznimno je važno za diferencijaciju od konkurenata i zadržavanje kupaca. Maloprodavaču je u cilju biti što privlačniji te pružiti dodatnu vrijednost. U ovom radu analizirat će se na koje sve načine to Kaufland čini, te dati prijedlozi kako bolje zagovarati ekološku osviještenost, poboljšati program lojalnosti te utjecati na komunikaciju „od usta do usta“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment
i marketing maloprodaje