Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1219177

Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"


Gašpar, Antonela
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland", 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1219177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"
(MARKETING COMMUNICATION OF THE RETAIL CHAIN “KAUFLAND”)

Autori
Gašpar, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2022

Stranica
48

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
marketinška komunikacija, Kaufland, promocija, oglašavanje
(marketing communication, Kaufland, promotion, advertising)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je marketinška komunikacija na primjeru poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. Marketinška komunikacija u maloprodaji uključuje oglašavanje proizvoda, komunikaciju između maloprodaje i krajnjeg kupca, promociju marke i izgradnju imidža te vizualni identitet prodavaonica. Održavanje marketinške komunikacije iznimno je važno za diferencijaciju od konkurenata i zadržavanje kupaca. Maloprodavaču je u cilju biti što privlačniji te pružiti dodatnu vrijednost. U ovom radu analizirat će se na koje sve načine to Kaufland čini, te dati prijedlozi kako bolje zagovarati ekološku osviještenost, poboljšati program lojalnosti te utjecati na komunikaciju „od usta do usta“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment
i marketing maloprodaje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gašpar, Antonela
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland", 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gašpar, A. (2022) 'Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}par, Antonela}, year = {2022}, pages = {48}, keywords = {marketin\v{s}ka komunikacija, Kaufland, promocija, ogla\v{s}avanje}, title = {Marketin\v{s}ka komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"}, keyword = {marketin\v{s}ka komunikacija, Kaufland, promocija, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}par, Antonela}, year = {2022}, pages = {48}, keywords = {marketing communication, Kaufland, promotion, advertising}, title = {MARKETING COMMUNICATION OF THE RETAIL CHAIN “KAUFLAND”}, keyword = {marketing communication, Kaufland, promotion, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font