Pregled bibliografske jedinice broj: 1219057
Dizajn identiteta proizvoda TIPO brašno finalist ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022
Dizajn identiteta proizvoda TIPO brašno finalist ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022, 2022. (izložba).
CROSBI ID: 1219057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn identiteta proizvoda TIPO brašno finalist
ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022
(Product identity design TIPO flour finalist of the
ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022)
Autori
Nikola Bukovina ; Izvorka Jurić
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izložba
Godina
2022
Ključne riječi
dizajn ; ambalaža ; komunikacija
(design ; packaging ; communication design)
Sažetak
Dizajn brenda i ambalaže za liniju proizvoda brašna. Ime TIPO poveznica je s talijanskom diferencijacijom brašna, odnosno tipovima brašna, gdje je kakvoća i finoća mljevenosti direktno vezana uz namjenu – brašno za tjesteninu, kruh, pizzu i sl. Linija se sastoji od 4 vrste proizvoda koji se razlikuju po finoći mljevenja: 00, 0, 1 i 2. Proizvodi u liniji razlikuju se taktilnim linijskim strukturama različitih debljina linije te istaknutim brojem tipa brašna. Pakiranje je zamišljeno od recikliranog kartona s integriranim sitom u tijelu baze kutije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dizajn
Napomena
Nikola Bukovina student je 3. godine Visokog
učilišta Algebra. Rad realiziran pod mentorstvom
doc. art. Izvorka Jurić.