Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1218652

Učenje i poučavanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti učenika


Kuveždić Divjak, Ana
Učenje i poučavanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti učenika // Kartografske projekcije i novosti u kartografiji
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1218652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i poučavanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti učenika
(Learning and teaching about open (geospatial) data for the development of students' cartographic literacy capabilities)

Autori
Kuveždić Divjak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Kartografske projekcije i novosti u kartografiji

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
otvoreni podaci ; vizualizacija ; podatkovna pismenost ; kartografija
(open data ; data visualisation ; data literacy ; cartography)

Sažetak
Otvoreni skupovi prostornih podataka često su vrijedan izvor u kartografiji, međutim postoje određena pravila i restrikcije koji se odnose na njihovu pravilnu upotrebu pri izradi različitih kartografskih prikaza. Podatkovna pismenost jedna je od najvažnijih vještina u digitalnom radu. Kao i sve druge pismenosti, kartografske vještine razvijaju se vježbom. U predavanju je prikazano, korak po korak, kako studenti ili učenici mogu upotrijebiti skupove otvorenih podataka i otvorene tehnologije i izraditi kartu. Sve uz poštivanje pravila kartografske gramatike tj. načela koja su dobro poznata u kartografiji za učinkovitu komunikaciju i vizualizaciju prostornih podataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-H2020-857592 - Twinning koordinacijska akcija u području otvorenih podataka (TODO) (Musa, Anamarija; Tutić, Dražen; Vujić, Miroslav; Čavrak, Igor; Žajdela Hrustek, Nikolina; Kuveždić Divjak, Ana; Šalamon, Dragica, EK ) ( CroRIS)

Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Kuveždić Divjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.kartografija.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kuveždić Divjak, Ana
Učenje i poučavanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti učenika // Kartografske projekcije i novosti u kartografiji
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Kuveždić Divjak, A. (2022) Učenje i poučavanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti učenika. U: Kartografske projekcije i novosti u kartografiji.
@article{article, author = {Kuve\v{z}di\'{c} Divjak, Ana}, year = {2022}, keywords = {otvoreni podaci, vizualizacija, podatkovna pismenost, kartografija}, title = {U\v{c}enje i pou\v{c}avanje o otvorenim (prostornim) podacima za razvoj kartografske pismenosti u\v{c}enika}, keyword = {otvoreni podaci, vizualizacija, podatkovna pismenost, kartografija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kuve\v{z}di\'{c} Divjak, Ana}, year = {2022}, keywords = {open data, data visualisation, data literacy, cartography}, title = {Learning and teaching about open (geospatial) data for the development of students' cartographic literacy capabilities}, keyword = {open data, data visualisation, data literacy, cartography}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font