Pregled bibliografske jedinice broj: 1218634
Marketinške strategije i prava potrošača
Marketinške strategije i prava potrošača, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1218634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške strategije i prava potrošača
(Marketing strategies and consumer rights)
Autori
Krizmanić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
marketinške strategije ; prava potrošača
(marketing strategies ; consumer rights)
Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati kako se mogu povezati marketinške strategije i prava potrošača te zatim istražiti na primjerima iz prakse. Predmet rada je funkcioniranje poslovnih operacija maloprodavača, kao što su oglašavanje, upućivanje pritužbi te garancije, koje regulira potrošačka politika, a važne su za privlačenje kupaca. Potrošač treba biti zaštićen od prijevare, dovođenja u zabludu ili ugrožavanja. U tu svrhu zakonodavac donosi propise koji su učinkoviti na području tržišnog natjecanja. Različite organizacije za zaštitu potrošača i nadzornici tržišnog natjecanja osiguravaju usklađenost sa zakonskim zahtjevima. Naknada štete u okviru odgovornosti proizvoda ili proizvođača također je zakonski provediva. Prihvaćanjem jedinstvenih europskih pravila zaštite potrošača hrvatskim maloprodavačima se olakšava i pojeftinjuje poslovanje na jedinstvenom tržištu Europske unije, ali i šire. Poslujući u skladu s hrvatskim pravilima hrvatski maloprodavači mogu biti sigurni da ispunjavaju kriterije i većinu zahtjeva zaštite potrošača u svim članicama Europske unije. Očekivani stručni doprinos rada je identifikacija marketinških aktivnosti trgovaca koji su pod režimom regulacije kako bi se prilagodili poslovni procesi u prodavaonici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment
i marketing maloprodaje