Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1218634

Marketinške strategije i prava potrošača


Krizmanić, Marina
Marketinške strategije i prava potrošača, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1218634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije i prava potrošača
(Marketing strategies and consumer rights)

Autori
Krizmanić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2022

Stranica
43

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
marketinške strategije ; prava potrošača
(marketing strategies ; consumer rights)

Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati kako se mogu povezati marketinške strategije i prava potrošača te zatim istražiti na primjerima iz prakse. Predmet rada je funkcioniranje poslovnih operacija maloprodavača, kao što su oglašavanje, upućivanje pritužbi te garancije, koje regulira potrošačka politika, a važne su za privlačenje kupaca. Potrošač treba biti zaštićen od prijevare, dovođenja u zabludu ili ugrožavanja. U tu svrhu zakonodavac donosi propise koji su učinkoviti na području tržišnog natjecanja. Različite organizacije za zaštitu potrošača i nadzornici tržišnog natjecanja osiguravaju usklađenost sa zakonskim zahtjevima. Naknada štete u okviru odgovornosti proizvoda ili proizvođača također je zakonski provediva. Prihvaćanjem jedinstvenih europskih pravila zaštite potrošača hrvatskim maloprodavačima se olakšava i pojeftinjuje poslovanje na jedinstvenom tržištu Europske unije, ali i šire. Poslujući u skladu s hrvatskim pravilima hrvatski maloprodavači mogu biti sigurni da ispunjavaju kriterije i većinu zahtjeva zaštite potrošača u svim članicama Europske unije. Očekivani stručni doprinos rada je identifikacija marketinških aktivnosti trgovaca koji su pod režimom regulacije kako bi se prilagodili poslovni procesi u prodavaonici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment
i marketing maloprodaje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krizmanić, Marina
Marketinške strategije i prava potrošača, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Krizmanić, M. (2022) 'Marketinške strategije i prava potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krizmani\'{c}, Marina}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {marketin\v{s}ke strategije, prava potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Marketin\v{s}ke strategije i prava potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marketin\v{s}ke strategije, prava potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krizmani\'{c}, Marina}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {marketing strategies, consumer rights}, title = {Marketing strategies and consumer rights}, keyword = {marketing strategies, consumer rights}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font