Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1216338

Učenici s dvojnom posebnošću i matematika: individualni pristup učenicima i načela univerzalnog dizajna u poučavanju


Batarelo Kokić, Ivana; Baranović, Nives
Učenici s dvojnom posebnošću i matematika: individualni pristup učenicima i načela univerzalnog dizajna u poučavanju // Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Split i okolicu
Split, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1216338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s dvojnom posebnošću i matematika: individualni pristup učenicima i načela univerzalnog dizajna u poučavanju
(Gifted children with learning disabilities and mathematics: individual approach to students and universal design principles in teaching)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana ; Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Split i okolicu

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 25.08.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
darovita djeca, teškoće u učenju, univerzalni dizajn, polje problema, zadaci otvorenog tipa
(gifted children, learning disabilities, universal design, problem field, open-ended tasks)

Sažetak
U izlaganju se razmatraju karakteristike produktivnih i neproduktivnih uvjerenja koji usmjeravaju način poučavanja te karakteristike učenika s dvojnom posebnošću i inkluzivnog okruženja s posebnim osvrtom na učenje i poučavanje matematike. Također, razmatraju se karakteristike i mogućnosti primjene univerzalnog dizajna i polja problema u poučavanju matematike. Integrativno, kroz sve aspekte razmatranja, sudionici samostalno rješavaju odabrane zadatke otvorenog tipa iz različitih područja matematike (aritmetika, algebra, geometrija) te kroz zajedničku raspravu i osvrt iz znanstvenih istraživanja otkrivaju mogućnosti njihove primjene u nastavi matematike, posebno za učenike s dualnom posebnošću. / The presentation examines the characteristics of productive and unproductive beliefs that guide the way of teaching, as well as the characteristics of students with dual exceptionality and an inclusive environment concerning learning and teaching mathematics. Also, the characteristics and possibilities of application of universal design and the problem field in teaching mathematics are considered. Integratively, through all aspects of consideration, participants independently solve selected open-ended tasks from different areas of mathematics (arithmetic, algebra, geometry) and, through joint discussion and review of scientific research, discover the possibilities of their application in mathematics teaching, especially for students with dual exceptionality.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana; Baranović, Nives
Učenici s dvojnom posebnošću i matematika: individualni pristup učenicima i načela univerzalnog dizajna u poučavanju // Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Split i okolicu
Split, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Batarelo Kokić, I. & Baranović, N. (2022) Učenici s dvojnom posebnošću i matematika: individualni pristup učenicima i načela univerzalnog dizajna u poučavanju. U: Županijsko stručno vijeće učitelja matematike za Split i okolicu.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2022}, keywords = {darovita djeca, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju, univerzalni dizajn, polje problema, zadaci otvorenog tipa}, title = {U\v{c}enici s dvojnom posebno\v{s}\'{c}u i matematika: individualni pristup u\v{c}enicima i na\v{c}ela univerzalnog dizajna u pou\v{c}avanju}, keyword = {darovita djeca, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju, univerzalni dizajn, polje problema, zadaci otvorenog tipa}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2022}, keywords = {gifted children, learning disabilities, universal design, problem field, open-ended tasks}, title = {Gifted children with learning disabilities and mathematics: individual approach to students and universal design principles in teaching}, keyword = {gifted children, learning disabilities, universal design, problem field, open-ended tasks}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font