Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214417

Uvođenje novoga vokabulara u nastavi njemačkoga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadržaja


Katarina, Ena
Uvođenje novoga vokabulara u nastavi njemačkoga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadržaja, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1214417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje novoga vokabulara u nastavi njemačkoga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadržaja
(Introducing New Vocabulary in German and Russian Classes by Using Gamification)

Autori
Katarina, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2022

Stranica
107

Mentor
Landsman Vinković, Mirela ; Jajić Novogradec, Marina

Ključne riječi
asinkrono učenje, edukativne online igre, digitalni alati, igrifikacija, njemački kao strani jezik, ruski kao strani jezik
(asynchronous learning, educational online games, digital tools, gamification, German as a foreign language, Russian as a foreign language)

Sažetak
Cilj diplomskoga rada bio je istražiti mogućnosti, prednosti i nedostatke primjene online igara u nastavi njemačkoga i ruskoga kao stranoga jezika. Metodologija istraživanja uključila je digitalne alate i online platforme, pomoću kojih su kreirane aktivnosti s elementima igre, tj. igrificirao se nastavni sadržaj. Izrađujući koncept asinkrone obrade novoga vokabulara igranjem online igara u radu se daje prijedlog alternativnoga oblika nastave na daljinu i pritom testira njegova učinkovitost. Rezultati istraživanja i popratnoga anketnoga upitnika svjedoče o pozitivnom stavu učenika prema takvomu konceptu nastavnoga sata, kao i edukativnim igrama općenito. Oni također potvrđuju pretpostavku o učinkovitosti kvalitetno i promišljeno sastavljenih online igara u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva, ali i o potrebi daljnjih istraživanja njihovoga potencijala kao korisnoga alata u nastavi njemačkoga i ruskoga kao stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Katarina, Ena
Uvođenje novoga vokabulara u nastavi njemačkoga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadržaja, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Katarina, E. (2022) 'Uvođenje novoga vokabulara u nastavi njemačkoga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadržaja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Katarina, Ena}, year = {2022}, pages = {107}, keywords = {asinkrono u\v{c}enje, edukativne online igre, digitalni alati, igrifikacija, njema\v{c}ki kao strani jezik, ruski kao strani jezik}, title = {Uvo\djenje novoga vokabulara u nastavi njema\v{c}koga i ruskoga jezika igrifikacijom nastavnoga sadr\v{z}aja}, keyword = {asinkrono u\v{c}enje, edukativne online igre, digitalni alati, igrifikacija, njema\v{c}ki kao strani jezik, ruski kao strani jezik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Katarina, Ena}, year = {2022}, pages = {107}, keywords = {asynchronous learning, educational online games, digital tools, gamification, German as a foreign language, Russian as a foreign language}, title = {Introducing New Vocabulary in German and Russian Classes by Using Gamification}, keyword = {asynchronous learning, educational online games, digital tools, gamification, German as a foreign language, Russian as a foreign language}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font