Pregled bibliografske jedinice broj: 1214170
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI // MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015.
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2015. str. 119-134 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 1214170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI
(TEACHERS' ATTITUDES ON ROLES AND COMPETENCES IN MODERN TEACHING)
Autori
Selimovic, H, Tomic, R, Karacic, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Skup
MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015.
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 06.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Učitelj, nastavnik, stavovi, karakteristike ličnosti, kompetencije, uloge.
(Teacher, teacher, attitudes, personality characteristics, competences, roles)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika o karakteristikama ličnosti, kompetencijama i ulogama savremenog nastavnika. Cilj istraživanja bio je ispitati i utvrditi kakvi su stavovi nastavnika o karakteristikama ličnosti nastavnika koje doprinose uspješnom obavljanju uloge odgajatelja koje od njih traži društvo sadašnjosti i budućnosti i koje kompetencije nastavnik treba posjedovati da bi uspješno obavljao te uloge. U radu je korištena metoda teorijske analize i servej istraživačka metoda, a od instrumenata anketni upitnik konstruisan za namjere ovog istraživanja. Uzorak ispitanika sačinjavalo je 100 nastavnika razredne i predmetne nastave sa područja Srednjobosanskog kantona. Rezultati istraživanja su pokazali da savremeni učitelj, nastavnik mora posjedovati određene karakteristike ličnosti i kompetencije kako bi uspješno izvršavao uloge koje pred njega postavlja savremena škola i društvo. Kako bi se u tome uspjelo društvo je dužno posvetiti pažnju permenentnom, cjeloživotnom obrazovanju i usavršavanju nastavnika kao odgajatelja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA