Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214170

STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI


Selimovic, H, Tomic, R, Karacic, M.
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI // MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015.
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2015. str. 119-134 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))


CROSBI ID: 1214170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI
(TEACHERS' ATTITUDES ON ROLES AND COMPETENCES IN MODERN TEACHING)

Autori
Selimovic, H, Tomic, R, Karacic, M.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Skup
MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015.

Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 06.2015

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učitelj, nastavnik, stavovi, karakteristike ličnosti, kompetencije, uloge.
(Teacher, teacher, attitudes, personality characteristics, competences, roles)

Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika o karakteristikama ličnosti, kompetencijama i ulogama savremenog nastavnika. Cilj istraživanja bio je ispitati i utvrditi kakvi su stavovi nastavnika o karakteristikama ličnosti nastavnika koje doprinose uspješnom obavljanju uloge odgajatelja koje od njih traži društvo sadašnjosti i budućnosti i koje kompetencije nastavnik treba posjedovati da bi uspješno obavljao te uloge. U radu je korištena metoda teorijske analize i servej istraživačka metoda, a od instrumenata anketni upitnik konstruisan za namjere ovog istraživanja. Uzorak ispitanika sačinjavalo je 100 nastavnika razredne i predmetne nastave sa područja Srednjobosanskog kantona. Rezultati istraživanja su pokazali da savremeni učitelj, nastavnik mora posjedovati određene karakteristike ličnosti i kompetencije kako bi uspješno izvršavao uloge koje pred njega postavlja savremena škola i društvo. Kako bi se u tome uspjelo društvo je dužno posvetiti pažnju permenentnom, cjeloživotnom obrazovanju i usavršavanju nastavnika kao odgajatelja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Selimovic, H, Tomic, R, Karacic, M.
STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI // MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015.
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2015. str. 119-134 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
Selimovic, H, Tomic, R, Karacic, M. (2015) STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI. U: MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA INSEED 2015..
@article{article, year = {2015}, pages = {119-134}, keywords = {U\v{c}itelj, nastavnik, stavovi, karakteristike li\v{c}nosti, kompetencije, uloge.}, title = {STAVOVI NASTAVNIKA O ULOGAMA I KOMPETENCIJAMA U SAVREMENOJ NASTAVI}, keyword = {U\v{c}itelj, nastavnik, stavovi, karakteristike li\v{c}nosti, kompetencije, uloge.}, publisherplace = {Travnik, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, year = {2015}, pages = {119-134}, keywords = {Teacher, teacher, attitudes, personality characteristics, competences, roles}, title = {TEACHERS' ATTITUDES ON ROLES AND COMPETENCES IN MODERN TEACHING}, keyword = {Teacher, teacher, attitudes, personality characteristics, competences, roles}, publisherplace = {Travnik, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font