Pregled bibliografske jedinice broj: 1214140
Verbotonalni razred
Verbotonalni razred // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 288-289 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1214140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbotonalni razred
(Verbotonal classroom)
Autori
Bilonić Milošević, Silvana ; Bakota, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka
/ Pavičić Dokoza, Katarina - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2022, 288-289
ISBN
978-953-55555-3-7
Skup
6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi moderne logopedije 2022. - Perspektiva i iskustva logopeda današnjice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 01.04.2022. - 03.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
verbotonalni model odgoja i obrazovanja ; verbotonalna rehabilitacija slušanja i govora ; učenici oštećena sluha i/ili govora
(verbotonal model of education ; verbotonal rehabilitation of hearing and speech ; hearing and / or speech impaired students)
Sažetak
Poliklinika SUVAG je zdravstvena ustanova u kojoj se provodi specijalističko-konzilijarna zdravstvena zaštita osoba s teškoćama u govorno - jezičnoj komunikaciji. Polaznici rehabilitacije i odgoja i obrazovanja Osnovne škole Poliklinike SUVAG su djeca oštećena sluha i/ili govora. Posebnost rada u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG provođenje rehabilitacije i nastave po načelima verbotonalne metode, u posebnim uvjetima koji podrazumijevaju svakodnevnu rehabilitaciju slušanja i govora po verbotonalnoj metodi, kako individualnu, tako i grupnu, te provođenje posebnih verbotonolnih postupaka kao što su stimulacije pokretom i glazbene stimulacije. U verbotnalnom razredu logopedi i verbotonalni učitelji provode strategije i metode poučavanja koje kroz afektivnost i iskustveno učenje razvijaju govorno – jezične vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju šire i dublje komunikacijske vještine. Iako u procesu učenja težimo multisenzoričnom pristupu u verbotonalnom razredu svaka aktivnost započinje slušanjem. Tijekom rane rehabilitacije, ali i kasnije, najveća pozornost posvećuje se stimuliranju i razvijanju slušnih sposobnosti, kao osnovnoj pretpostavci uspješnog razvoja govora. U model verbotonalnog obrazovanja, odgojno obrazovnu strukturu u višim razredima čine i izborni predmeti kao što su Kultura govora i Medijska i vizualna kultura kojima se dodatno uz rehabilitacijske postupke potiču komunikacijske vještine ali s dodanom estetskom i kreativnom vrijednošću. Na poster prezentaciji će biti prikazan verbotonalni model odgoja, obrazovanja i rehabilitacije učenika oštećena sluha i/ili govora koji podrazumijeva specifični logopedski rehabilitacijski pristup s obzirom na rad u skupini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG