Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214140

Verbotonalni razred


Bilonić Milošević, Silvana; Bakota, Koraljka
Verbotonalni razred // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 288-289 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1214140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbotonalni razred
(Verbotonal classroom)

Autori
Bilonić Milošević, Silvana ; Bakota, Koraljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka / Pavičić Dokoza, Katarina - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2022, 288-289

ISBN
978-953-55555-3-7

Skup
6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi moderne logopedije 2022. - Perspektiva i iskustva logopeda današnjice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 01.04.2022. - 03.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
verbotonalni model odgoja i obrazovanja ; verbotonalna rehabilitacija slušanja i govora ; učenici oštećena sluha i/ili govora
(verbotonal model of education ; verbotonal rehabilitation of hearing and speech ; hearing and / or speech impaired students)

Sažetak
Poliklinika SUVAG je zdravstvena ustanova u kojoj se provodi specijalističko-konzilijarna zdravstvena zaštita osoba s teškoćama u govorno - jezičnoj komunikaciji. Polaznici rehabilitacije i odgoja i obrazovanja Osnovne škole Poliklinike SUVAG su djeca oštećena sluha i/ili govora. Posebnost rada u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG provođenje rehabilitacije i nastave po načelima verbotonalne metode, u posebnim uvjetima koji podrazumijevaju svakodnevnu rehabilitaciju slušanja i govora po verbotonalnoj metodi, kako individualnu, tako i grupnu, te provođenje posebnih verbotonolnih postupaka kao što su stimulacije pokretom i glazbene stimulacije. U verbotnalnom razredu logopedi i verbotonalni učitelji provode strategije i metode poučavanja koje kroz afektivnost i iskustveno učenje razvijaju govorno – jezične vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju šire i dublje komunikacijske vještine. Iako u procesu učenja težimo multisenzoričnom pristupu u verbotonalnom razredu svaka aktivnost započinje slušanjem. Tijekom rane rehabilitacije, ali i kasnije, najveća pozornost posvećuje se stimuliranju i razvijanju slušnih sposobnosti, kao osnovnoj pretpostavci uspješnog razvoja govora. U model verbotonalnog obrazovanja, odgojno obrazovnu strukturu u višim razredima čine i izborni predmeti kao što su Kultura govora i Medijska i vizualna kultura kojima se dodatno uz rehabilitacijske postupke potiču komunikacijske vještine ali s dodanom estetskom i kreativnom vrijednošću. Na poster prezentaciji će biti prikazan verbotonalni model odgoja, obrazovanja i rehabilitacije učenika oštećena sluha i/ili govora koji podrazumijeva specifični logopedski rehabilitacijski pristup s obzirom na rad u skupini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bilonić Milošević, Silvana; Bakota, Koraljka
Verbotonalni razred // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 288-289 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Bilonić Milošević, S. & Bakota, K. (2022) Verbotonalni razred. U: Pavičić Dokoza, K. (ur.)Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice: zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Biloni\'{c} Milo\v{s}evi\'{c}, Silvana and Bakota, Koraljka}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, K.}, year = {2022}, pages = {288-289}, keywords = {verbotonalni model odgoja i obrazovanja, verbotonalna rehabilitacija slu\v{s}anja i govora, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora}, isbn = {978-953-55555-3-7}, title = {Verbotonalni razred}, keyword = {verbotonalni model odgoja i obrazovanja, verbotonalna rehabilitacija slu\v{s}anja i govora, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Biloni\'{c} Milo\v{s}evi\'{c}, Silvana and Bakota, Koraljka}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, K.}, year = {2022}, pages = {288-289}, keywords = {verbotonal model of education, verbotonal rehabilitation of hearing and speech, hearing and / or speech impaired students}, isbn = {978-953-55555-3-7}, title = {Verbotonal classroom}, keyword = {verbotonal model of education, verbotonal rehabilitation of hearing and speech, hearing and / or speech impaired students}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font