Pregled bibliografske jedinice broj: 1213979
Uloga multimedije u učenju i poučavanju učitelja s ciljem poboljšavanja njihovih kompetencija
Uloga multimedije u učenju i poučavanju učitelja s ciljem poboljšavanja njihovih kompetencija // Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 1 (2022), 1; 123-131 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1213979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga multimedije u učenju i poučavanju učitelja s
ciljem poboljšavanja njihovih kompetencija
(The role of multimedia in teacher learning and
teaching with a purpose of improving their
competences)
Autori
Mirosavljević, Ana
Izvornik
Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja (2939-4368) 1
(2022), 1;
123-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
multimedijska sredstva, obrazovanje učitelja, pristup učenju, učenik, videozapisi
(learning approach, multimedia, student, teacher education, videos)
Sažetak
Današnje društvo je gotovo nezamislivo bez uporabe različitih multimedijskih sredstava i alata. Posljednjih godina takve pojave osobito utječu na cjelokupni obrazovni sustav. Video tehnologija je svoju široku primjenu našla u obrazovanju učitelja. Kada su u pitanju i učitelji i učenici, u novije vrijeme sve jače dolaze do izražaja brojne prednosti učenja i poučavanja pomoću videozapisa. Multimedija ima važnu ulogu u aktivnostima učenja i omogućava učiteljima praktično poučavanje pomoću nastavnih materijala koji potiču usvajanje znanja i doprinose zanimljivosti nastave. Rad ukazuje na različite aspekte primjene suvremene obrazovne tehnologije u nastavi i u učenju učitelja koje mijenjaju tradicionalne nastavne metode i čine odgojno- obrazovni proces dinamičnijim. Osim toga, svrha rada je ukazati na važnost multimedije u širem okviru procesa učenja i poučavanja u čijem središtu je učenik kojega učitelj poučava. Razmatraju se pitanja uporabe multimedijskih tehnologija kao inovativnih orijentacija u poučavanju i profesionalnom razvoju učitelja. Uspješnost multimedijskih pristupa učenju i poučavanju učitelja ogleda se u perspektivi drugačijih nastavnih strategija i metoda, kao i prihvatljivosti te primjerenosti multimedijskih sadržaja u nastavnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija