Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1213134

Uloga marketinga u obrazovanju odraslih


Štetić, Dinko; Matić, Gabrijela
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih // 8th International conference "Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2022. str. 461-471 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1213134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih
(The role of marketing in adult education)

Autori
Štetić, Dinko ; Matić, Gabrijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8th International conference "Vallis Aurea" / Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2022, 461-471

ISBN
978-3-902734-37-2

Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing u obrazovanju odraslih, marketing plan, prisutnost na društvenim mrežama
(marketing in adult education, marketing plan, presence on social networks)

Sažetak
U radu se analizira na koji sve način marketing u obrazovanju odraslih putem društvenih mreža ima sve veću ulogu i važnost u razvoju obrazovnih ustanova. Utvrđuje se kojih se sve smjernica ustanove za obrazovanje odraslih moraju pridržavati pri izradi kvalitetnog marketinškog plana da bi iskoristile sav potencijal koji im daje marketing i društvene mreže. Pri planiranju marketinga u obrazovanju odraslih potrebno je znati koji su ciljevi, predmet te vremenski okvir planiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dinko Štetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štetić, Dinko; Matić, Gabrijela
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih // 8th International conference "Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2022. str. 461-471 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Štetić, D. & Matić, G. (2022) Uloga marketinga u obrazovanju odraslih. U: Katalinić, B. (ur.)8th International conference "Vallis Aurea".
@article{article, author = {\v{S}teti\'{c}, Dinko and Mati\'{c}, Gabrijela}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2022}, pages = {461-471}, keywords = {marketing u obrazovanju odraslih, marketing plan, prisutnost na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {Uloga marketinga u obrazovanju odraslih}, keyword = {marketing u obrazovanju odraslih, marketing plan, prisutnost na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}teti\'{c}, Dinko and Mati\'{c}, Gabrijela}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2022}, pages = {461-471}, keywords = {marketing in adult education, marketing plan, presence on social networks}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {The role of marketing in adult education}, keyword = {marketing in adult education, marketing plan, presence on social networks}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font