Pregled bibliografske jedinice broj: 1213134
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih // 8th International conference "Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2022. str. 461-471 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1213134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga u obrazovanju odraslih
(The role of marketing in adult education)
Autori
Štetić, Dinko ; Matić, Gabrijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8th International conference "Vallis Aurea"
/ Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2022, 461-471
ISBN
978-3-902734-37-2
Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing u obrazovanju odraslih, marketing plan, prisutnost na društvenim mrežama
(marketing in adult education, marketing plan, presence on social networks)
Sažetak
U radu se analizira na koji sve način marketing u obrazovanju odraslih putem društvenih mreža ima sve veću ulogu i važnost u razvoju obrazovnih ustanova. Utvrđuje se kojih se sve smjernica ustanove za obrazovanje odraslih moraju pridržavati pri izradi kvalitetnog marketinškog plana da bi iskoristile sav potencijal koji im daje marketing i društvene mreže. Pri planiranju marketinga u obrazovanju odraslih potrebno je znati koji su ciljevi, predmet te vremenski okvir planiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija