Pregled bibliografske jedinice broj: 1212233
Nastava stranoga jezika i međupredmetna tema Učiti kako učiti
Nastava stranoga jezika i međupredmetna tema Učiti kako učiti // Državni stručni skup za učitelje engleskog jezika
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1212233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava stranoga jezika i međupredmetna tema Učiti
kako učiti
(Foreign language classes and cross-curricular topic
Learning how to learn)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni stručni skup za učitelje engleskog jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.09.2022. - 02.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulum, Engleski jezik, međupredmetna tema
(curriculum, English language, cross-curricular topic)
Sažetak
U radu se raspravlja o teprijskim postavkama, svrsi, ciljevima i domenama kurikula Engleski jezik i međupredmetne teme. Usporedba kurikula pokazuje da njihova integracija otvara nove smjerove unaprjeđenja nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija