Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211261

Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća


Klopotan, Igor
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 1-34 doi:10.22598/zefzg.2021.2.1 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1211261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća
(THE RELATIONSHIP BETWEEN THE QUALITY OF ONLINE COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS AND THE REPUTATION OF THE COMPANY)

Autori
Klopotan, Igor

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 19 (2021), 2; 1-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, reputacija, kvantilna regresija, mrežne stranice, društvene mreže
(socially responsibile business, reputation, quantile regression, web sites, social networks)

Sažetak
Između društvene odgovornosti poduzeća i reputacije postoji višedimenzionalna povezanost kroz imidž, konkurentnost i povjerenja između poduzeća i dionika. Znanstvena istraživanja pokušala su doprinijeti i razviti modele mjerenja i upravljanja reputacijom poduzeća, ali još je uvijek vrlo malo istraživanja koja povezuju društveno odgovorno poslovanje s reputacijom poduzeća. Razina društvene odgovornosti, prema istraživanjima, utječe na indeks reputacije kao jedan od bitnih parametara. Glavno istraživačko pitanje ovog rada jest utječe li komuniciranje društveno odgovornog poslovanja putem mrežnih stranica i društvenih mreža na reputaciju poduzeća u Republici Hrvatskoj. Provedena su dva primarna istraživanja: (i) istraživanje reputacije poduzeća na uzorku stanovništva i (ii) primarno istraživanje mrežnih stranica poduzeća i društvenih mreža. Metodom kvantilne regresije ispitane su hipoteze rada, koje su i potvrđene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Igor Klopotan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Klopotan, Igor
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 1-34 doi:10.22598/zefzg.2021.2.1 (recenziran, članak, znanstveni)
Klopotan, I. (2021) Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2), 1-34 doi:10.22598/zefzg.2021.2.1.
@article{article, author = {Klopotan, Igor}, year = {2021}, pages = {1-34}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.2.1}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, reputacija, kvantilna regresija, mre\v{z}ne stranice, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.2.1}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Povezanost kvalitete online komuniciranja dru\v{s}tveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduze\'{c}a}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, reputacija, kvantilna regresija, mre\v{z}ne stranice, dru\v{s}tvene mre\v{z}e} }
@article{article, author = {Klopotan, Igor}, year = {2021}, pages = {1-34}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.2.1}, keywords = {socially responsibile business, reputation, quantile regression, web sites, social networks}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.2.1}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {THE RELATIONSHIP BETWEEN THE QUALITY OF ONLINE COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS AND THE REPUTATION OF THE COMPANY}, keyword = {socially responsibile business, reputation, quantile regression, web sites, social networks} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font