Pregled bibliografske jedinice broj: 1211261
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno- odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 1-34 doi:10.22598/zefzg.2021.2.1 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1211261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno-
odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća
(THE RELATIONSHIP BETWEEN THE QUALITY OF ONLINE
COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS
AND THE REPUTATION OF THE COMPANY)
Autori
Klopotan, Igor
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 19
(2021), 2;
1-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, reputacija, kvantilna regresija, mrežne stranice, društvene mreže
(socially responsibile business, reputation, quantile regression, web sites, social networks)
Sažetak
Između društvene odgovornosti poduzeća i reputacije postoji višedimenzionalna povezanost kroz imidž, konkurentnost i povjerenja između poduzeća i dionika. Znanstvena istraživanja pokušala su doprinijeti i razviti modele mjerenja i upravljanja reputacijom poduzeća, ali još je uvijek vrlo malo istraživanja koja povezuju društveno odgovorno poslovanje s reputacijom poduzeća. Razina društvene odgovornosti, prema istraživanjima, utječe na indeks reputacije kao jedan od bitnih parametara. Glavno istraživačko pitanje ovog rada jest utječe li komuniciranje društveno odgovornog poslovanja putem mrežnih stranica i društvenih mreža na reputaciju poduzeća u Republici Hrvatskoj. Provedena su dva primarna istraživanja: (i) istraživanje reputacije poduzeća na uzorku stanovništva i (ii) primarno istraživanje mrežnih stranica poduzeća i društvenih mreža. Metodom kvantilne regresije ispitane su hipoteze rada, koje su i potvrđene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija