Pregled bibliografske jedinice broj: 1211213
1. Romani Cultural After-School Activities as an Instrument for the Better and Easier Inclusion of Romani Children and Youth in the Formal Educational Process
1. Romani Cultural After-School Activities as an Instrument for the Better and Easier Inclusion of Romani Children and Youth in the Formal Educational Process // Formal and Informal Education for Roma: Different Models and Experience
Ljubljana: Institute for Ethnic Studies, 2012. str. 118-129 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1211213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
1. Romani Cultural After-School Activities as an Instrument for the Better and Easier Inclusion of Romani Children and Youth in the Formal Educational Process
Autori
Demir, Ljatif
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Formal and Informal Education for Roma: Different Models and Experience
/ - Ljubljana : Institute for Ethnic Studies, 2012, 118-129
ISBN
978-961-6159-41-8
Skup
Formal and Informal Education for Roma: Different Models and Experience
Mjesto i datum
Slovenija, 21.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
school activities, education, inclusion, Roma children
Sažetak
Ovaj rad opisuje inovativne metode i prakse Romskoga kulturno-obrazovnog centra „Darhia” iz Skopja koji promiče, njeguje i razvija romsku kulturu, jezik, umjetnost i književnost. Aktivnosti se temelje se na metodama koje olakšavaju socijalnu integraciju romske djece i mladih i njihovo bolje uključivanje u društvo.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)