Pregled bibliografske jedinice broj: 1211115
Uloga odnosa s javnošću u suvremenom javnom upravljanju gradom
Uloga odnosa s javnošću u suvremenom javnom upravljanju gradom // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022. str. 480-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u suvremenom javnom
upravljanju gradom
(The Role of Public Relations in Modern Public
Governance of the City)
Autori
Škabić, Luka ; Lujić Pirc, Sanja ; Tomljanović, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022, 480-491
ISBN
978-953-59508-9-9
Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremeno javno upravljanje ; odnosi s javnošću ; krizni menadžment ; upravljanje brendom
(modern public administration ; public relations ; crisis management ; brand management)
Sažetak
Suvremeni pristup upravljanju gradom, njegovim rastom i razvojem predviđa nove oblike upravljačkih funkcija izvršnog tijela gradske vlasti, kojima se planiraju, koordiniraju i kontroliraju sve aktivnosti društvenih poslova grada. U tom smislu temeljni alat gradske vlasti u upravljanju strateškim komunikacijama jesu odnosi s javnošću, kao neovisna unutarnja ustrojbena jedinica. Uloga odnosa s javnošću u upravljanju gradom je dvosmjerna, jer se njome nastoji upravljati komunikacija s internom javnosti (zaposlenicima) i eksternom javnosti (građanima, medijima, županijom, državom i sl.). Da bi navedeni odnosi bili stabilni i dugoročni potrebno je prevenirati aktivnosti izvanrednih događaja na koje gradska vlast nema utjecaja, što znači da je riječ o kriznim situacijama. Krizni menadžment i brend menadžment dva su područja odnosa s javnošću u kojima važnost uspješne komunikacije prema ciljanim javnostima izravno utječe na razvoj grada te su to teme ovog rada. U ovom smislu preduvjet za rast i razvoj polazi od svijesti javnog menadžmenta o važnosti struke odnosa s javnošću, njezine prepoznatosti u sustavu i doprinosa ka brendiranju u javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti