Pregled bibliografske jedinice broj: 1211041
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije // Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB, 2022. str. 208-211 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije
(What we learned about distance teaching during the pandemic)
Autori
Bakota, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik
/ Željeznov Seničar, Maruška - Ljubljana : MIB, 2022, 208-211
Skup
3. strokovna mednarodna (Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Nizozemska, Bosna in Hercegovina, ZDA) konferenca za učitelje in vzgojitelje 2022
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 29.08.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
online nastava, pandemija, učenici s govorno-jezičnim teškoćama, učenici s oštećenjem sluha
(online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment)
Sažetak
U Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, u verbotonalnom razredu, stručnjaci raznih profila provode rehabilitaciju i poučavanja uz primjenu verbotonalne metode. U svim odgojnim i obrazovnim aktivnostima kod učenika razvijaju se slušanje te govorno – jezične i komunikacijske vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju i šire socijalne vještine. U vrijeme pandemije bio je naročiti izazov nastaviti jednako kvalitetno provoditi sve rehabilitacijske postupke i pri tome uvažavati nove potrebe učenika i njihovih roditelja. U izlaganju ćemo istaknuti one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koji su za učenika oštećena sluha i/ili govora u pandemijskim uvjetima omogućili razvijanje aktivnog slušanja i govora, čitanja i razumijevanja pročitanog teksta te razvijanje socijalnih komunikacijskih vještina. Iako su naša iskustva jednaka onima koja su pokazala da je nastava u razredu najprihvatljiviji oblik školovanja za učenike s teškoćama u razvoju, naučili smo dosta o vrijednostima nastave na daljinu koju ćemo moći primjenjivati u raznim uvjetima i nakon pandemije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti