Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1208061

Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi


Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, Irena
Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)


CROSBI ID: 1208061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi
(English-medium instruction: Critical approach to language policy and practice)

Autori
Drljača Margić, Branka ; Vodopija-Krstanović, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2022

Stranica
120

ISBN
978-953-361-063-4

Ključne riječi
engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN) ; jezična politika ; jezična praksa ; sveučilišni nastavnici
(English-medium instruction (EMI) ; language policy ; language practice ; university teachers)

Sažetak
Ova znanstvena monografija daje kritički osvrt na jezičnu politiku i praksu u engleskome kao jeziku visokoškolske nastave (EJVIN). EJVIN se odnosi na engleski kao jezik poučavanja u visokome obrazovanju u zemljama gdje on nije prvi jezik većinskoga stanovništva niti službeni jezik. Nakon uvodnoga poglavlja o povezanosti EJVIN-a i internacionalizacije visokoga obrazovanja drugo poglavlje knjige govori o ulozi i statusu engleskoga u visokome obrazovanju te njihovu utjecaju na uključenost nastavnika u tu edukacijsku inovaciju. EJVIN se promatra kroz mogućnosti koje pruža studentima i nastavnicima te kroz izazove koji proizlaze iz nedovoljne razine jezičnoga umijeća, nedostatka jezične potpore i izostanka eksplicitne jezične politike. U trećemu se poglavlju obrađuju rezultati međunarodnoga istraživanja provedenoga među sveučilišnim profesorima na pet europskih sveučilišta – Sveučilištu u Kopenhagenu, Sveučilištu u Torinu, Sveučilištu u Maastrichtu, Sveučilištu u Lleidi i Sveučilištu u Rijeci. Podrobno se analiziraju razlike u nastavi na engleskome i materinskome jeziku, zadovoljstvo nastavnika poučavanjem na engleskome te jezične vještine nastavnika i studenata za EJVIN. U četvrtome se poglavlju detaljno analizira jezična potpora za nastavnike u EJVIN-u, s posebnim osvrtom na dva primjera dobre prakse: program Jezično usavršavanje nastavnika za EJVIN i TAEC-radionice za razvijanje jezičnih, metodičko-didaktičkih i interkulturnih kompetencija nastavnika. U posljednja se dva poglavlja knjige kritički pristupa eksplicitnoj jezičnoj politici u EJVIN-u te potrebi za njom u različitim visokoškolskim kontekstima kako bi se standardizirala praksa i osigurala kvaliteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, Irena
Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
Drljača Margić, B. & Vodopija-Krstanović, I. (2022) Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
@book{book, author = {Drlja\v{c}a Margi\'{c}, Branka and Vodopija-Krstanovi\'{c}, Irena}, year = {2022}, pages = {120}, keywords = {engleski kao jezik visoko\v{s}kolske nastave (EJVIN), jezi\v{c}na politika, jezi\v{c}na praksa, sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici}, isbn = {978-953-361-063-4}, title = {Engleski kao jezik visoko\v{s}kolske nastave: kriti\v{c}ki pristup jezi\v{c}noj politici i praksi}, keyword = {engleski kao jezik visoko\v{s}kolske nastave (EJVIN), jezi\v{c}na politika, jezi\v{c}na praksa, sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Drlja\v{c}a Margi\'{c}, Branka and Vodopija-Krstanovi\'{c}, Irena}, year = {2022}, pages = {120}, keywords = {English-medium instruction (EMI), language policy, language practice, university teachers}, isbn = {978-953-361-063-4}, title = {English-medium instruction: Critical approach to language policy and practice}, keyword = {English-medium instruction (EMI), language policy, language practice, university teachers}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font