Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1207870

Usvajanje vokabulara i leksička interferencija kod hrvatskih učenika francuskog kao drugog i španjolskog kao trećeg stranog jezika


Ljubić, Tea
Usvajanje vokabulara i leksička interferencija kod hrvatskih učenika francuskog kao drugog i španjolskog kao trećeg stranog jezika, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1207870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usvajanje vokabulara i leksička interferencija kod hrvatskih učenika francuskog kao drugog i španjolskog kao trećeg stranog jezika
(Vocabulary acquisition and lexical interference in Croatian learners of French as second and Spanish as the third foreign language)

Autori
Ljubić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.02

Godina
2016

Stranica
66

Mentor
Franić, Ivana ; Vrhovac, Yvonne ; Jelić Andrea-Beata

Ključne riječi
langue étrangère ; acquisition du vocabulaire ; plurilinguisme ; interférence lexicale ; stratégies d'apprentissage
(foreign language ; vocabulary acquisition ; plurilingualism ; lexical interference ; learning strategies)

Sažetak
Rad tematizira proces učenja, odnosno usvajanja drugog ili stranog jezika te proces usvajanja vokabulara. Budući da je cilj svake jezične nastave stjecanje komunikacijske kompetencije, bilo na usmenoj, bilo na pismenoj razini, razrađuju se sve sastavnice ovog kompleksnog pojma. Potom se daje povijesni pregled poučavanja vokabulara, objašnjavaju se čimbenici koji utječu na usvajanje vokabulara, analizira se nastavnikova uloga, navode se aktivnosti u nastavi kojima se koristi kako bi se učenicima omogućilo što lakše usvajanje novih riječi te se definira pojam učenikove samostalnosti koji utječe na čitav proces. Nadalje, govori se o strategijama učenja općenito, no posebna se pozornost pridaje onima kojima se učenici koriste kako bi ovladali novim vokabularom. Drugi dio rada obuhvaća istraživanje čiji je cilj provjeriti utječe li znanje francuskog pozitivno ili negativno na vokabular španjolskog te utvrditi kojim strategijama usvajanja vokabulara se učenici francuskog i španjolskog najčešće koriste, a kojima najrjeđe te ih međusobno usporediti kako bismo zaključili ovisi li jezično ponašanje o stranom jeziku ili je univerzalno. Istraživanjem se utvrđuju neke leksičke pogreške hrvatskih srednjoškolaca kojima je francuski drugi, a španjolski treći strani jezik te se daje uvid o učestalosti strategija kojima se koriste tijekom učenja novih riječi iz francuskog i španjolskog jezika.

Izvorni jezik
Fra

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea-Beata Jelić (mentor)

Avatar Url Yvonne Vrhovac (mentor)

Avatar Url Ivana Franić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubić, Tea
Usvajanje vokabulara i leksička interferencija kod hrvatskih učenika francuskog kao drugog i španjolskog kao trećeg stranog jezika, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Ljubić, T. (2016) 'Usvajanje vokabulara i leksička interferencija kod hrvatskih učenika francuskog kao drugog i španjolskog kao trećeg stranog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljubi\'{c}, Tea}, year = {2016}, pages = {66}, keywords = {langue \'{e}trang\`{e}re, acquisition du vocabulaire, plurilinguisme, interf\'{e}rence lexicale, strat\'{e}gies d'apprentissage}, title = {Usvajanje vokabulara i leksi\v{c}ka interferencija kod hrvatskih u\v{c}enika francuskog kao drugog i \v{s}panjolskog kao tre\'{c}eg stranog jezika}, keyword = {langue \'{e}trang\`{e}re, acquisition du vocabulaire, plurilinguisme, interf\'{e}rence lexicale, strat\'{e}gies d'apprentissage}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljubi\'{c}, Tea}, year = {2016}, pages = {66}, keywords = {foreign language, vocabulary acquisition, plurilingualism, lexical interference, learning strategies}, title = {Vocabulary acquisition and lexical interference in Croatian learners of French as second and Spanish as the third foreign language}, keyword = {foreign language, vocabulary acquisition, plurilingualism, lexical interference, learning strategies}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font