Pregled bibliografske jedinice broj: 1207195
Masovni mediji i digitalna kultura
Masovni mediji i digitalna kultura // Digitalno doba, Masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Jesenski i Turk, 2020. str. 19-47
CROSBI ID: 1207195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovni mediji i digitalna kultura
(Mass Media and Digital Culture)
Autori
Zgrabljić Rotar, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Digitalno doba, Masovni mediji i digitalna kultura
Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada
Izdavač
Jesenski i Turk
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
19-47
ISBN
978-953-222-835-9
Ključne riječi
masovni mediji, digitalna kultura, promjene tehnologije, promjene medijskih sadržaja, organizacijske promjene, promjene publike
(Mass Media, Digital Culture, technological changes, media content changes, changes in public)
Sažetak
Za sve sudionike mrežne medijske komunikacije, i profesionalce i amatere, važno je pitanje medijske pismenosti U digitalnom dobu je medijsko opismenjavanje građana jedno od ključnih aspekata obrazovanja, a nacionalne vlade pozvane su da se uključe u uvođene medijske pismenosti kako bi spriječile digitalni jaz kako bi omogućile korisnicima da steknu nova znanja u digitalnom okružju. Digitalna tehnologija promijenila je medijske sadržaje, organizaciju medija, medijske profesije i medijsku publiku. Digitalna kultura dio je kulture društva, dio kulturne politike društva te označava proces transformacije same ideje kulture u društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti