Pregled bibliografske jedinice broj: 1206401
Primjena suvremenih modela učenja i poučavanja u visokom obrazovanju
Primjena suvremenih modela učenja i poučavanja u visokom obrazovanju // Conference proceedings of the 11th par international scientific-professional leadership conference / Nikolić, Gordana (ur.).
Opatija: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 221-230 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1206401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suvremenih modela učenja i poučavanja u
visokom obrazovanju
(Applying modern models of learning and teaching in
higher education)
Autori
Tomičić Furjan, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Conference proceedings of the 11th par international scientific-professional leadership conference
/ Nikolić, Gordana - Opatija : Visoka poslovna škola PAR, 2022, 221-230
ISBN
978-953-59508-9-9
Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremeni modeli učenja i poučavanje, visoko obrazovanje, kvaliteta nastavnog procesa
(modern models of learning and teaching, higher education, quality of the teaching process)
Sažetak
Suvremeni modeli učenja i poučavanja, kao što su učenje temeljeno na radu, primjena igara u nastavnom procesu te projektni način rada omogućavaju unapređenje kvalitete nastavnog procesa, ali predstavljaju i izazov za nastavnike koji svoj nastavni proces prilagođavaju tim modelima. U ovom radu biti će dan pregled postojeće literature o suvremenim modelima učenja i poučavanja, biti će analizirani prednosti i nedostatci ovakvog načina provedbe nastave, te će biti opisano na koji način je moguće unaprijediti kvalitetu nastavnog procesa primjenom navedenih modela. Dodatno, biti će prikazane studije slučaja primjene nekoliko suvremenih modela u provedbi nastave na tri predmeta na visoko-obrazovnoj razini, uz iskustva studenata i nastavnika, koji modele primjenjuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Martina Tomičić
(autor)