Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205799

Izazovi, nedoumice i teškoće u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika s disgrafijom


Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta
Izazovi, nedoumice i teškoće u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika s disgrafijom // Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017 / Ivanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 774-783


CROSBI ID: 1205799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi, nedoumice i teškoće u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika s disgrafijom
(CHALLENGES, DOUBTS, AND DIFFICULTIES IN MONITORING, EVALUATION AND ASSESMENT OF STUDENTS WITH DISGRAPHIA)

Autori
Zrilić, Smiljana ; Valjan Vukić, Violeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017

Urednik/ci
Ivanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc

Izdavač
Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

Grad
Subotica

Godina
2017

Raspon stranica
774-783

ISBN
978-86-87095-76-2

Ključne riječi
specifične teškoće učenja, disgrafija, metodička prilagodba, ocjenjivanje
(specific learning difficulties, dysgraphia, methodical adjustment, evaluation)

Sažetak
Uspjeh učenika s disgrafijom uvelike ovisi o metodičkim postupcima učitelja, njegovoj brizi o njima u smislu prihvaćanja teškoće, te tolerancije pri ocjenjivanju. Događa se da učitelj ne uočava teškoću, pa nailazimo na išarane bilježnice u kojima su preporuke (naređenja) učitelja da se tekst ispravno napiše kod kuće i to nekoliko puta. Različite vrste teškoća zahtijevaju različite načine praćenja, provjeravanja, ispitivanja i ocjenjivanja. U stručnoj literaturi autori ističu različite čimbenike koji utječu na ocjenjivanje ovisno o učeniku i učitelju te situacijama poučavanja i učenja u različitim kontekstima odgojno-obrazovnog procesa i same nastave. Naime kako bi vrednovanje i ocjenjivanje učenika s disgrafijom ispunilo svoju svrhu, treba ga provoditi unutar kurikuluma koji uvažava različitost. Oblici potpore definiraju se u odnosu na samostalnost učenika, vrijeme rada, metode rada, provjeravanje vještina, znanja i sposobnosti učenika, praćenje i vrjednovanje postignuća, aktivnost, uz sveprisutnu potporu, podršku i pohvalu. Identifikacija, uvažavanje, metodička prilagodba, poticaj – glavne su pretpostavke za uspjeh učenika s disgrafijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Violeta Valjan-Vukić (autor)

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta
Izazovi, nedoumice i teškoće u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika s disgrafijom // Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017 / Ivanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 774-783
Zrilić, S. & Valjan Vukić, V. (2017) Izazovi, nedoumice i teškoće u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika s disgrafijom. U: Ivanović, J., Borsos, E., Namesztovszki, Z. & Nemeth, F. (ur.) Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017. Subotica, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, str. 774-783.
@inbook{inbook, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Valjan Vuki\'{c}, Violeta}, year = {2017}, pages = {774-783}, keywords = {specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja, disgrafija, metodi\v{c}ka prilagodba, ocjenjivanje}, isbn = {978-86-87095-76-2}, title = {Izazovi, nedoumice i te\v{s}ko\'{c}e u pra\'{c}enju, vrednovanju i ocjenjivanju u\v{c}enika s disgrafijom}, keyword = {specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja, disgrafija, metodi\v{c}ka prilagodba, ocjenjivanje}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica} }
@inbook{inbook, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Valjan Vuki\'{c}, Violeta}, year = {2017}, pages = {774-783}, keywords = {specific learning difficulties, dysgraphia, methodical adjustment, evaluation}, isbn = {978-86-87095-76-2}, title = {CHALLENGES, DOUBTS, AND DIFFICULTIES IN MONITORING, EVALUATION AND ASSESMENT OF STUDENTS WITH DISGRAPHIA}, keyword = {specific learning difficulties, dysgraphia, methodical adjustment, evaluation}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font