Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205061

Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih


Balajić, Josipa
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1205061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih
(Student Satisfaction with Educational Experiences in Elementary and High School Adult Education Programs)

Autori
Balajić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2022

Stranica
80

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
obrazovanje odraslih ; nastava u obrazovanju odraslih ; zadovoljstvo nastavom ; motivacija
(adult education ; teaching in adult education ; student satisfaction in class ; motivation)

Sažetak
Cjeloživotno učenje obuhvaća sve oblike namjernog i nenamjernog učenja tijekom cijelog života. Obrazovanje odraslih dio je cjeloživotnog učenja te može biti formalno, neformalno i informalno. Bez obzira na oblik, obrazovanje odraslih svakoj osobi pruža mogućnost razvijanja i usavršavanja vlastitih potencijala. U skladu s tim, nastava u obrazovnim programima treba biti usmjerena na polaznika te uvažavati njegova iskustva i prethodna znanja. Osobe sudjeluju u obrazovanju odraslih potaknute različitim motivacijskim čimbenicima. Dakle, osim dobro organizirane nastave, važnu ulogu u postizanju dobrog obrazovnog postignuća ima i motivacija. Općenito, osobe s visokim razinama intrinzične i nekim oblicima ekstrinzične motivacije češće ostvaruju bolje rezultate te su samopouzdanije i upornije u učenju. U ovom istraživanju se željelo ispitati motivaciju i zadovoljstvo nastavom kod polaznika programa obrazovanja odraslih. Prema rezultatima provedenog istraživanja, samoprocjena motivacije kod ispitanika razlikuje s obzirom na spol, dob, vrstu programa i način financiranja dok statistički značajne razlike nisu pronađene s obzirom na veličinu mjesta stanovanja i vrstu nastave. Što se tiče zadovoljstva nastavom, statistički značajna razlika pronađena je samo s obzirom na vrstu nastave. Dobiveni rezultati su ukazali na značajnu povezanost između motivacije i zadovoljstva nastavom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balajić, Josipa
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Balajić, J. (2022) 'Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Balaji\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {obrazovanje odraslih, nastava u obrazovanju odraslih, zadovoljstvo nastavom, motivacija}, title = {Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovno\v{s}kolskih i srednjo\v{s}kolskih programa obrazovanja odraslih}, keyword = {obrazovanje odraslih, nastava u obrazovanju odraslih, zadovoljstvo nastavom, motivacija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Balaji\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {adult education, teaching in adult education, student satisfaction in class, motivation}, title = {Student Satisfaction with Educational Experiences in Elementary and High School Adult Education Programs}, keyword = {adult education, teaching in adult education, student satisfaction in class, motivation}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font