Pregled bibliografske jedinice broj: 1205061
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1205061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo nastavom polaznika osnovnoškolskih i
srednjoškolskih programa obrazovanja odraslih
(Student Satisfaction with Educational Experiences in
Elementary and High School Adult Education Programs)
Autori
Balajić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2022
Stranica
80
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
obrazovanje odraslih ; nastava u obrazovanju odraslih ; zadovoljstvo nastavom ; motivacija
(adult education ; teaching in adult education ; student satisfaction in class ; motivation)
Sažetak
Cjeloživotno učenje obuhvaća sve oblike namjernog i nenamjernog učenja tijekom cijelog života. Obrazovanje odraslih dio je cjeloživotnog učenja te može biti formalno, neformalno i informalno. Bez obzira na oblik, obrazovanje odraslih svakoj osobi pruža mogućnost razvijanja i usavršavanja vlastitih potencijala. U skladu s tim, nastava u obrazovnim programima treba biti usmjerena na polaznika te uvažavati njegova iskustva i prethodna znanja. Osobe sudjeluju u obrazovanju odraslih potaknute različitim motivacijskim čimbenicima. Dakle, osim dobro organizirane nastave, važnu ulogu u postizanju dobrog obrazovnog postignuća ima i motivacija. Općenito, osobe s visokim razinama intrinzične i nekim oblicima ekstrinzične motivacije češće ostvaruju bolje rezultate te su samopouzdanije i upornije u učenju. U ovom istraživanju se željelo ispitati motivaciju i zadovoljstvo nastavom kod polaznika programa obrazovanja odraslih. Prema rezultatima provedenog istraživanja, samoprocjena motivacije kod ispitanika razlikuje s obzirom na spol, dob, vrstu programa i način financiranja dok statistički značajne razlike nisu pronađene s obzirom na veličinu mjesta stanovanja i vrstu nastave. Što se tiče zadovoljstva nastavom, statistički značajna razlika pronađena je samo s obzirom na vrstu nastave. Dobiveni rezultati su ukazali na značajnu povezanost između motivacije i zadovoljstva nastavom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija