Pregled bibliografske jedinice broj: 1205056
Studiranje u uvjetima bolesti COVID-19: stavovi studenata nastavničkih studija
Studiranje u uvjetima bolesti COVID-19: stavovi studenata nastavničkih studija, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1205056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studiranje u uvjetima bolesti COVID-19: stavovi
studenata nastavničkih studija
(Studying in the conditions of COVID-19: Teacher
education students' attitudes)
Autori
Kutnjak, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2022
Stranica
81
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
nastava na daljinu ; stavovi studenata ; spremnost na poučavanje ; zadovoljstvo
(distance learning ; students' attitudes ; readiness to teach ; satisfaction)
Sažetak
Velike promjene su se dogodile u području odgoja i obrazovanja tijekom pandemije bolesti Covid-19, a nisu zaobišle ni visoka učilišta u Republici Hrvatskoj. Nastava na daljinu je postala ključan načina poučavanja, dok su studenti iskusili drugačiji način stjecanja potrebnih kompetencija. Prethodno provedena istraživanja su pokazala da studenti smatraju kako im studij omogućava stjecanje potrebnih kompetencija i znanja za rad u području školstva te su općenito zadovoljni provedbom online nastave. Problem istraživanja vezuje se uz nagli prijelaz na nastavu na daljinu koja se uslijed pandemije COVID 19 odvila na svim razinama obrazovnog sustava. Prijelaz na nastavu na daljinu značajno je utjecano na ostvarivanje kompetencija u visokoškolskom obrazovanju, a za ovaj rad je značjano pitanje samoprocjenjene spremnosti za rad studenata nastavničkih studija. Ovim istraživanjem željelo se ispitat stavove studenata o iskustvu studiranja u online uvjetima, njihovom samoprocjenjenom izgaranju, zadovoljstvu studiranjem i spremnosti na poučavanje, s obzirom na spol, godinu studiranja i područje studiranja. U istraživanju je sudjelovalo 111 studenata s različitih hrvatskih sveučilišta. Rezultati su ukazali na statistički značajnu razliku u stavovima studenata za faktor iscrpljenosti s obzirom na godinu studija. U ostalim skalama nisu pronađene veće razlike u stavovima studenata s obzirom na spol, godinu studija i područje studiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija