Pregled bibliografske jedinice broj: 1205051
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1205051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s
ADHD-om
(Social Skills at School: Support for Students with
ADHD)
Autori
Gadža, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2022
Stranica
35
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
ADHD ; inkluzivno obrazovanje ; socijalne vještine ; vršnjaci ; obitelj
(ADHD ; inclusive education ; social skills ; peers ; family)
Sažetak
Svrha ovoga rada je istraživanje razloga nedostatka socijalnih vještina učenika sa ADHD-om i negativne posljedice deficita u socijalnim vještinama na razvoj učenika. Zbog simptoma Deficita pažnje/ Hiperaktivnog poremećaja kao što su nepažnja, impulzivnost i hiperaktivnost učenici su vrlo često neshvaćeni i odbačeni od strane vršnjaka što utječe na samopouzdanje i napredak u socijalnom razvoju. Učenici često postaju žrtve vršnjačkog nasilja ili zlostavljaju druge, rizično ulaze u grupu vršnjaka, a nerijetko se radi o delikventima i skloniji su rizičnim ponašanjima. Neuspjeh u socijalnim interakcijama nastavlja se i u adolescentnoj dobi. Upravo zbog ozbiljnosti posljedica deficita socijalnih vještina i kvalitetne inkluzije učenika nužno je razviti aktivnosti i strategija razvoja socijalnih vještina kao što su učenje samokontrole, stvaranje i održavanje prijateljstava te briga o sebi i drugima. Kako bi aktivnosti bile efikasnije potrebno ih je provoditi sistematično i dugoročno. Nastavnike treba obrazovati za inkluzivno obrazovanje, a za provođenje aktivnosti ključna je roditeljska i vršnjačka podrška.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija