Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205051

Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om


Gadža, Josipa
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1205051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om
(Social Skills at School: Support for Students with ADHD)

Autori
Gadža, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2022

Stranica
35

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
ADHD ; inkluzivno obrazovanje ; socijalne vještine ; vršnjaci ; obitelj
(ADHD ; inclusive education ; social skills ; peers ; family)

Sažetak
Svrha ovoga rada je istraživanje razloga nedostatka socijalnih vještina učenika sa ADHD-om i negativne posljedice deficita u socijalnim vještinama na razvoj učenika. Zbog simptoma Deficita pažnje/ Hiperaktivnog poremećaja kao što su nepažnja, impulzivnost i hiperaktivnost učenici su vrlo često neshvaćeni i odbačeni od strane vršnjaka što utječe na samopouzdanje i napredak u socijalnom razvoju. Učenici često postaju žrtve vršnjačkog nasilja ili zlostavljaju druge, rizično ulaze u grupu vršnjaka, a nerijetko se radi o delikventima i skloniji su rizičnim ponašanjima. Neuspjeh u socijalnim interakcijama nastavlja se i u adolescentnoj dobi. Upravo zbog ozbiljnosti posljedica deficita socijalnih vještina i kvalitetne inkluzije učenika nužno je razviti aktivnosti i strategija razvoja socijalnih vještina kao što su učenje samokontrole, stvaranje i održavanje prijateljstava te briga o sebi i drugima. Kako bi aktivnosti bile efikasnije potrebno ih je provoditi sistematično i dugoročno. Nastavnike treba obrazovati za inkluzivno obrazovanje, a za provođenje aktivnosti ključna je roditeljska i vršnjačka podrška.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gadža, Josipa
Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Gadža, J. (2022) 'Socijalne vještine u školi: podrška za učenike s ADHD-om', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gad\v{z}a, Josipa}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {ADHD, inkluzivno obrazovanje, socijalne vje\v{s}tine, vr\v{s}njaci, obitelj}, title = {Socijalne vje\v{s}tine u \v{s}koli: podr\v{s}ka za u\v{c}enike s ADHD-om}, keyword = {ADHD, inkluzivno obrazovanje, socijalne vje\v{s}tine, vr\v{s}njaci, obitelj}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gad\v{z}a, Josipa}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {ADHD, inclusive education, social skills, peers, family}, title = {Social Skills at School: Support for Students with ADHD}, keyword = {ADHD, inclusive education, social skills, peers, family}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font