Pregled bibliografske jedinice broj: 1204967
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1204967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih
multimedijalnih usluga na zahtjev
(Users' perception of the value of entertainment
multimedia streaming services on demand)
Autori
Rambrot, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.07
Godina
2022
Stranica
51
Mentor
Komarac, Tanja
Ključne riječi
multimedijalne usluge na zahtjev ; percepcija korisnika ; percepcija vrijednosti ; kultura ; umjetnost i zabava ;
(streaming services on demand ; user perception ; value ; arts ; culture and entertainment ;)
Sažetak
Predmet diplomskog rada je percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev čije se usluge u posljednje vrijeme sve više koriste, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. U teorijskom djelu rada opisuje se koncept vrijednosti za korisnika te se objašnjavaju multimedijalne usluge na zahtjev s fokusom na područje kulture, umjetnosti i zabave. U istraživačkom dijelu rada, prikazuje se provedeno istraživanje multimedijalnih usluga u području zabave. Provedeno je kvantitativno istraživanje na uzorku 169 ispitanika u Republici Hrvatskoj s ciljem istraživanja percepcija vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev. Rezultati pokazuju pozitivnu percepciju vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev, konkretnije u pogledu kognitivnog napora i praktičnosti usluga. Novčana vrijednost nije percipirana negativno. Nadalje, preostale komponente vrijednosti pokazuju da ispitanici vrednuju emocionalnu vrijednost kroz zabavu, dok manje vrednuju društvenu i vrijednost isticanja vlastitog identiteta koje su povezane s percepcijom okoline odnosno socijalizacijom. Najviše korištene platforme su Netflix, Spotify, Deezer i HBO GO. Isto tako, ispitanici te usluge najčešće koriste na tjednoj bazi, te ih konzumiraju kroz sve skoro dostupne uređaje za reprodukciju. Ograničenja istraživanja su vezana uz namjerni prigodni uzorak ispitanika, kao i korištene jednostavne statističke metode za analizu podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija