Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1204967

Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev


Rambrot, Josip
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1204967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev
(Users' perception of the value of entertainment multimedia streaming services on demand)

Autori
Rambrot, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
11.07

Godina
2022

Stranica
51

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
multimedijalne usluge na zahtjev ; percepcija korisnika ; percepcija vrijednosti ; kultura ; umjetnost i zabava ;
(streaming services on demand ; user perception ; value ; arts ; culture and entertainment ;)

Sažetak
Predmet diplomskog rada je percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev čije se usluge u posljednje vrijeme sve više koriste, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. U teorijskom djelu rada opisuje se koncept vrijednosti za korisnika te se objašnjavaju multimedijalne usluge na zahtjev s fokusom na područje kulture, umjetnosti i zabave. U istraživačkom dijelu rada, prikazuje se provedeno istraživanje multimedijalnih usluga u području zabave. Provedeno je kvantitativno istraživanje na uzorku 169 ispitanika u Republici Hrvatskoj s ciljem istraživanja percepcija vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev. Rezultati pokazuju pozitivnu percepciju vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev, konkretnije u pogledu kognitivnog napora i praktičnosti usluga. Novčana vrijednost nije percipirana negativno. Nadalje, preostale komponente vrijednosti pokazuju da ispitanici vrednuju emocionalnu vrijednost kroz zabavu, dok manje vrednuju društvenu i vrijednost isticanja vlastitog identiteta koje su povezane s percepcijom okoline odnosno socijalizacijom. Najviše korištene platforme su Netflix, Spotify, Deezer i HBO GO. Isto tako, ispitanici te usluge najčešće koriste na tjednoj bazi, te ih konzumiraju kroz sve skoro dostupne uređaje za reprodukciju. Ograničenja istraživanja su vezana uz namjerni prigodni uzorak ispitanika, kao i korištene jednostavne statističke metode za analizu podataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rambrot, Josip
Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Rambrot, J. (2022) 'Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rambrot, Josip}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {multimedijalne usluge na zahtjev, percepcija korisnika, percepcija vrijednosti, kultura, umjetnost i zabava, }, title = {Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev}, keyword = {multimedijalne usluge na zahtjev, percepcija korisnika, percepcija vrijednosti, kultura, umjetnost i zabava, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rambrot, Josip}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {streaming services on demand, user perception, value, arts, culture and entertainment, }, title = {Users' perception of the value of entertainment multimedia streaming services on demand}, keyword = {streaming services on demand, user perception, value, arts, culture and entertainment, }, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font