Pregled bibliografske jedinice broj: 1204306
Utjecaj pandemije na slobodno vrijeme učenika
Utjecaj pandemije na slobodno vrijeme učenika // 30, Ljetna škola kineziologa-Kineziologija u Europi Izazovi promjena / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 141-149 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1204306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pandemije na slobodno vrijeme učenika
(The impact of pandemic on high school students’ free
time)
Autori
Čule, Marko ; Milinović, Ivan ; Lepoglavec, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
30, Ljetna škola kineziologa-Kineziologija u Europi Izazovi promjena
/ Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 141-149
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme ; pandemija ; aktivnosti
(leisure ; pandemic : physical activities)
Sažetak
Pandemija ima značajan utjecaj na ljudsko ponašanje i aktivnost ljudi. Za vrijeme pandemije općenito populacija se bavi puno manje tjelesnim aktivnostima u slobodno vrijeme, a iznimka nisu ni učenici. Nastavne aktivnosti su svedene na virtualno obrazovanje, a izvannastavne aktivnosti su smanjene drastično na aktivnosti na otvorenome, koje su uvelike ovisile o vremenskim uvjetima. Umjesto tjelesnih aktivnosti, za vrijeme pandemije Covid-19 virusa, značajno su porasle virtualne aktivnosti na video igrama. Kroz provedeno istraživanje u srednjoj školi, proučavali smo utjecaj pandemije na slobodno vrijeme učenika. Anketnim istraživanjem nad učenicima Gimnazija Lucijana Vranjanina kroz 7 pitanja vezanih uz provođenje slobodnog vremena i aktivnosti dobili smo zabrinjavajuće rezultate. Posebno je zabrinjavajuće da više od 22% učenika se ne bavi uopće sportom ili rekreacijom, a gotovo 50% učenika provodi 3 i više sati na internetu, uz televiziju te igrajući video igre. Pozitivna stvar je činjenica da više od 97% učenika smatra da je bavljenje sportom važno, a 84% učenika se planira baviti sportom u budućem životu. Zadatak je lokalne zajednice i društva općenito ponuditi učenicima odgovarajuće aktivnosti te promijeniti navike učenika i potaknuti ih da budu aktivniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija