Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1202656

Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku


Vrhovski, Ivana; Horvat, Boris
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku // Suvremene teme, 10 (2019), 1; 43-65 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1202656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku
(Talents of VERN’ University of Applied Sciences Teachers According to Gallup Clifton StrengthsFinder 2.0 questionnaire)

Autori
Vrhovski, Ivana ; Horvat, Boris

Izvornik
Suvremene teme (1849-2428) 10 (2019), 1; 43-65

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
StrengthsFinder, Gallup, talenti, snage, nastavnici, učenje
(StrengthsFinder, Gallup, talents, strengths, teachers, learner)

Sažetak
Cilj ovog rada je identificirati talente osobe iz Cliftonovog StrengthsFinder 2.0 upitnika koje se najčešće pojavljuju kod nastavnika na Veleučilištu VERN’ i usporediti ih prema spolu, katedri kojoj pripadaju te involviranosti u poslovne procese. Nastavnici Veleučilišta VERN’ (N=59) ispunili su StrengthsFinder 2.0 upitnik i dobili svojih pet ključnih talenata koji ih opisuju. Distribucija tema uspoređivana je među nastavnicima prema spolu, pripadnosti određenoj katedri te prema činjenici ima li nastavnik osim akademskog angažmana i dodatni angažman u poslovnom procesu. Rezultati istraživanja pokazuju da profil nastavnika na Veleučilištu VERN’ ima sljedeće talente: Učenje, Odgovornost, Sakupljanje, Postignuće i Međuodnos. Nastavnice ne pokazuju značajna odstupanja od dobivenog profila nastavnika, kao što je to slučaj kod muških nastavnika. Prisutne su razlike među katedrama. Nastavnici s angažmanom u poslovnom procesu u potpunosti odgovaraju profilu VERN’ovog nastavnika dok su kod nastavnika koji imaju isključivo nastavni angažman prisutna manja odstupanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url IVANA VRHOVSKI (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrhovski, Ivana; Horvat, Boris
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku // Suvremene teme, 10 (2019), 1; 43-65 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Vrhovski, I. & Horvat, B. (2019) Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku. Suvremene teme, 10 (1), 43-65.
@article{article, author = {Vrhovski, Ivana and Horvat, Boris}, year = {2019}, pages = {43-65}, keywords = {StrengthsFinder, Gallup, talenti, snage, nastavnici, u\v{c}enje}, journal = {Suvremene teme}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-2428}, title = {Talenti nastavnika Veleu\v{c}ili\v{s}ta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku}, keyword = {StrengthsFinder, Gallup, talenti, snage, nastavnici, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Vrhovski, Ivana and Horvat, Boris}, year = {2019}, pages = {43-65}, keywords = {StrengthsFinder, Gallup, talents, strengths, teachers, learner}, journal = {Suvremene teme}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-2428}, title = {Talents of VERN’ University of Applied Sciences Teachers According to Gallup Clifton StrengthsFinder 2.0 questionnaire}, keyword = {StrengthsFinder, Gallup, talents, strengths, teachers, learner} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font