Pregled bibliografske jedinice broj: 1202656
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku // Suvremene teme, 10 (2019), 1; 43-65 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1202656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN' prema
Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku
(Talents of VERN’ University of Applied Sciences
Teachers According to Gallup Clifton
StrengthsFinder 2.0 questionnaire)
Autori
Vrhovski, Ivana ; Horvat, Boris
Izvornik
Suvremene teme (1849-2428) 10
(2019), 1;
43-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
StrengthsFinder, Gallup, talenti, snage, nastavnici, učenje
(StrengthsFinder, Gallup, talents, strengths, teachers, learner)
Sažetak
Cilj ovog rada je identificirati talente osobe iz Cliftonovog StrengthsFinder 2.0 upitnika koje se najčešće pojavljuju kod nastavnika na Veleučilištu VERN’ i usporediti ih prema spolu, katedri kojoj pripadaju te involviranosti u poslovne procese. Nastavnici Veleučilišta VERN’ (N=59) ispunili su StrengthsFinder 2.0 upitnik i dobili svojih pet ključnih talenata koji ih opisuju. Distribucija tema uspoređivana je među nastavnicima prema spolu, pripadnosti određenoj katedri te prema činjenici ima li nastavnik osim akademskog angažmana i dodatni angažman u poslovnom procesu. Rezultati istraživanja pokazuju da profil nastavnika na Veleučilištu VERN’ ima sljedeće talente: Učenje, Odgovornost, Sakupljanje, Postignuće i Međuodnos. Nastavnice ne pokazuju značajna odstupanja od dobivenog profila nastavnika, kao što je to slučaj kod muških nastavnika. Prisutne su razlike među katedrama. Nastavnici s angažmanom u poslovnom procesu u potpunosti odgovaraju profilu VERN’ovog nastavnika dok su kod nastavnika koji imaju isključivo nastavni angažman prisutna manja odstupanja.
Izvorni jezik
Hrvatski