Pregled bibliografske jedinice broj: 1201796
Promjene u organizaciji nastave u vrijeme pandemije Covid-19 na Medicinskom fakultetu u Zagrebu
Promjene u organizaciji nastave u vrijeme pandemije Covid-19 na Medicinskom fakultetu u Zagrebu // 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022. str. 42-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1201796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u organizaciji nastave u vrijeme pandemije Covid-19 na Medicinskom fakultetu u Zagrebu
(Changes in the organization of teaching during the Covid-19 pandemic at the Medical Faculty in Zagreb)
Autori
Dolanski Babić, Sanja ; Žižak, Mirza ; Babić, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
20. Hrvatska konferencija o kvaliteti
/ Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022, 42-43
Skup
20. Hrvatska konferencija o kvaliteti; 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 05.05.2022. - 07.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studenti ; kvaliteta ; upravljanje promjenama ; e-učenje ; ispiti na daljinu pod nadzorom
(students ; quality ; change management ; e-learning ; supervised e-exams)
Sažetak
Premda je Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (MEF) među prvima koji je u nastavni proces uveo informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT), tek izradom Strategije razvoja e-učenja 2008. godine ostvaruje se značajan pomak. Ključnu ulogu u tom razvoju ima Ured za e-učenje MEF-a koji koordinira aktivnostima u primjeni i implementaciji e- učenja u nastavni proces. Pod njegovim vodstvom MEF izrađuje vlastiti sustav za upravljanje nastavnim sadržajima i aktivnostima (LMS) koji se u nastavu uvodi početkom ak. god. 2008./2009.. Tijekom proteklih 14 godina Ured je provodio niz akcija na promociji i razvoju e- učenja te organizirao preko 40 dvodnevnih radionica kojima je preko 700 nastavnika MEF-a uvedeno u virtualni svijet. Kontinuirani razvoj LMS-a i intenzivni rad na edukaciji nastavnika omogućio je MEF-u da se s pojavom izvanrednih uvjeta rada uslijed pandemije, ali i zbog smanjenja prostornih kapaciteta MEF-a uzrokovanih potresom u Zagrebu u ožujku 2020. gotovo bezbolno prijeđe iz klasičnog u virtualno okruženje. U vrlo kratkom roku i nastavnici i studenti prelaze na nastavu u virtualnom okruženju pri čemu LMS postaje ključni medij putem kojeg se održavaju predavanja u realnom vremenu, postavljaju i pregledavaju video uradci, provode pismeni i usmeni ispiti na daljinu pod nadzorom ili npr. provodi klinička nastavu po modelu „simuliranog bolesnika“. Usporedit ćemo aktivnosti na LMS-u unatrag 5 godina na nivou integriranog preddiplomskog i diplomskog studija medicine na hrvatskom jeziku i prodiskutirati utjecaj promjena u načinu podučavanja i vrednovanja postignutih ishoda učenja u odnosu na razdoblje do 2020. godine na primjeru oglednog kolegija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb