Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1201684

Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim školama: Stavovi i praksa nastavnika


Ristivojević, Ana; Svalina, Vesna
Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim školama: Stavovi i praksa nastavnika // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 241-261 doi:10.21464/mo.29.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1201684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim školama: Stavovi i praksa nastavnika
(Distance learning in Croatian and Serbian music schools: Teachers’ attitudes and practices)

Autori
Ristivojević, Ana ; Svalina, Vesna

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 29 (2022), 1; 241-261

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbena nastava na daljinu, glazbene škole, nastavnici, učenici, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT)
(distance music teaching, music school, , teachers, students, information and communication technology)

Sažetak
Ovaj rad predstavlja rezultate empirijskog istraživanja provedenog radi ispitivanja mišljenja učitelja vokalno-instrumentalne i teorijske nastave pri hrvatskim i srpskim glazbenim školama o učenju na daljinu. Istraživanje je provedeno tijekom svibnja 2020., u vrijeme kad su sve glazbene škole zbog pandemije COVID-19 u potpunosti prešle na sustav učenja na daljinu. Rezultati pokazuju da su se učitelji, usprkos brojnim problemima, osobito lošim internetskim vezama i lošom kvalitetom zvuka dobivenim elektroničkim uređajima, uspješno nosili s realizacijom nastave glazbe na daljinu. Pronađene su statistički značajne razlike u odgovorima nastavnika o učenju na daljinu s obzirom na vrstu nastave koju vode, pa su učitelji koji izvode instrumentalnu i vokalnu nastavu bili bolji u izvođenju učenja na daljinu u odnosu na one koji vode teorijsku nastavu. Usprkos vjerovanju nastavnika da je prijenos potpunog znanja nemoguć putem tehnologije, većina njih otvorena je za mogućnost smislene primjene IKT-a. Stoga se intenzivira pitanje profesionalnog usavršavanja i kontinuirane podrške učiteljima od strane nadležnih institucija Hrvatske i Srbije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vesna Svalina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ristivojević, Ana; Svalina, Vesna
Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim školama: Stavovi i praksa nastavnika // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 241-261 doi:10.21464/mo.29.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Ristivojević, A. & Svalina, V. (2022) Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim školama: Stavovi i praksa nastavnika. Metodički ogledi, 29 (1), 241-261 doi:10.21464/mo.29.1.3.
@article{article, author = {Ristivojevi\'{c}, Ana and Svalina, Vesna}, year = {2022}, pages = {241-261}, DOI = {10.21464/mo.29.1.3}, keywords = {glazbena nastava na daljinu, glazbene \v{s}kole, nastavnici, u\v{c}enici, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT)}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.29.1.3}, volume = {29}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Nastava na daljinu u hrvatskim i srpskim glazbenim \v{s}kolama: Stavovi i praksa nastavnika}, keyword = {glazbena nastava na daljinu, glazbene \v{s}kole, nastavnici, u\v{c}enici, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT)} }
@article{article, author = {Ristivojevi\'{c}, Ana and Svalina, Vesna}, year = {2022}, pages = {241-261}, DOI = {10.21464/mo.29.1.3}, keywords = {distance music teaching, music school, , teachers, students, information and communication technology}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.29.1.3}, volume = {29}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Distance learning in Croatian and Serbian music schools: Teachers’ attitudes and practices}, keyword = {distance music teaching, music school, , teachers, students, information and communication technology} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font