Pregled bibliografske jedinice broj: 1200081
Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga
Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga // 11. Stručno savjetovanje za lektore inojezičnoga hrvatskoga (SIH)
Zagreb, Hrvatska, 2018. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1200081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga
kao inoga
(Monitoring and evaluating progress in learning
Croatian as a foreign language)
Autori
Aleksovski, Marinela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
11. Stručno savjetovanje za lektore inojezičnoga hrvatskoga (SIH)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.07.2018. - 07.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
praćenje, ocjenjivanje, vrednovanje, samovrednovanje
(monitoring, evaluation, evaluation, self-evaluation)
Sažetak
Na radionici „Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga“ pokušat će se u vođenome razgovoru sa sudionicima radionice usporediti različiti individualni pristupi praćenja rada studenata u nastavnome procesu učenja hrvatskoga kao inoga jezika. Predstavit će se način na koji se prati rad i napredak polaznika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik te ponuditi neke metode praćenja i ispitivanja znanja prema jezičnim vještinama slušanja, čitanja, pisanja i govorenja. Praćenje napretka počinje već prvom provjerom predznanja tj. inicijalnim testiranjem prema kojemu se polaznike raspoređuje u različite grupe prema razini predznanja hrvatskoga kao inoga. Tijekom poučavanja nastavnici više ili manje kontinuirano provode pismene provjere znanja kako bi prikupili što više informacija o studentskome znanju i preciznije ga vrednovali tj. ocijenili. Na završnome ispitu uz pismenu provjeru organizira se i usmeni ispit pred višečlanom komisijom. Postavit će se i pitanje kako vrednovati trud i zalaganje tijekom nastavnih i izvanastavnih aktivnosti te suradničkih projekata. Što sve može i mora utjecati na zaključivanje ocjene? Što nikako ne bi smjelo utjecati na ocjenjivanje? Nastavnik kao mjerni instrument u procesu vrednovanja – izazovi i odgovornosti. Na kraju radionice raspravljat će se o prednostima i nedostacima usmenih i pismenih ispita, o tome kako postavljati pitanja kojima se nastoji ispitati znanje te kako uključiti samovrednovanje u proces praćenja i ocjenjivanja napretka u učenju hrvatskoga kao inoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija