Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199477

Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti?


Mazur, Tamara
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti? // Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1199477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti?
(Should history be divided into periods and what are the assumptions of the student's adoption of chronology in History teaching?)

Autori
Mazur, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
radionica, anakronija, historija
(workshop, anachrony, history)

Sažetak
Prvi dio radionice održan je 28.4.2021. kada su predavanja održali: izv.prof.dr.sc. Ivan Majnarić, izv.prof.dr.sc. Luka Šešo, izv.prof.dr.sc. Robert Skenderović, izv.prof.dr.sc. Tomislav Anić s usmjerenjima i osvrtima na različita poimanja anakronije u područjima kojima se bave. Drugi je dio održan 29.6.2021. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Mazur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mazur, Tamara
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti? // Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Mazur, T. (2021) Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti?. U: Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME.
@article{article, author = {Mazur, Tamara}, year = {2021}, keywords = {radionica, anakronija, historija}, title = {Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke u\v{c}enikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti?}, keyword = {radionica, anakronija, historija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mazur, Tamara}, year = {2021}, keywords = {workshop, anachrony, history}, title = {Should history be divided into periods and what are the assumptions of the student's adoption of chronology in History teaching?}, keyword = {workshop, anachrony, history}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font