Pregled bibliografske jedinice broj: 1199477
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti?
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti? // Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1199477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Treba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su
pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u
nastavi Povijesti?
(Should history be divided into periods and what
are the assumptions of the student's adoption of
chronology in History teaching?)
Autori
Mazur, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
radionica, anakronija, historija
(workshop, anachrony, history)
Sažetak
Prvi dio radionice održan je 28.4.2021. kada su predavanja održali: izv.prof.dr.sc. Ivan Majnarić, izv.prof.dr.sc. Luka Šešo, izv.prof.dr.sc. Robert Skenderović, izv.prof.dr.sc. Tomislav Anić s usmjerenjima i osvrtima na različita poimanja anakronije u područjima kojima se bave. Drugi je dio održan 29.6.2021. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti