Pregled bibliografske jedinice broj: 1198744
Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege
Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege // Varaždinski učitelj, 5 (2022), 9; 264-276 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1198744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege
(Professional identity of nursing teachers)
Autori
Šare, Sonja ; Ljubičić, Marija
Izvornik
Varaždinski učitelj (2623-7237) 5
(2022), 9;
264-276
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zdravstvena njega ; nastavnik ; identitet
(nursing care ; teacher ; identity)
Sažetak
Napredak u obrazovanju medicinskih sestara posebno je zabilježen posljednjih desetljeća. Obzirom na složenost poučavanja zdravstvene njege profesionalne kompetencije nastavnika zdravstvene njege predstavljaju izazov za nove kurikulume i suvremeni pristup nastavi. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati identitet nastavnika zdravstvene njege. kao i čimbenike koji utječu na njegov razvoj. U istraživanju je sudjelovalo 90 ispitanika. Rezultati pokazuju da se ispitanici u prosjeku osjećaju kao da pripadaju zajednici nastavnika zdravstvene njege (M=4, 14, SD=0, 94), svoje nastavničke kompetencije procjenjuju visokima (M=4, 08, SD=0, 94), procjenjuju da ih je obrazovanje donekle pripremilo za posao (M= 3, 67, SD=1, 09) i često ulažu u svoj profesionalni identitet. Ulaganje nastavnika zdravstvene njege u profesionalni identitet imati će reperkusije na kvalitetu nastave, ostvarenje ishoda učenja i kvalitetu sestrinske skrbi za pacijente.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)