Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1198331

Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja


Marjanović, Boris
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja // Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019. str. 99-114 (ostalo, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1198331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja
(Benefit segmentation of the international higher education market)

Autori
Marjanović, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica - Zagreb : "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019, 99-114

ISBN
978-953-7828-24-0

Skup
20. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija „Računovodstvo i menadžment“ (RiM 2019.)

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.06.2019. - 14.06.2019

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
međunarodno tržište visokog obrazovanja, segmentacija prema koristima, proces identifikacije koristi
(international higher education market, benefit segmentation, benefit identification process)

Sažetak
Na međunarodnom tržištu visokog obrazovanja djeluje veliki broj visokoškolskih institucija, što privatnih što državnih, što ukazuje na činjenicu da se visokoškolske institucije, da bi uspješno poslovale, moraju natjecati sa ostalim konkurentnim institucijama za naklonost i pridobivanje potencijalnih studenata. Nužno je shvatiti da tržišta nisu homogena, posebno zrela tržišta, već se dijele na segmente potrošača koji traže zadovoljenje potreba i želja na specifične načine. Logika nalaže da se ne može pristupiti svakom segmentu istom strategijom. Segmentiranje tržišta stoga postaje od iznimnog značaja na globaliziranom tržištu. Cilj ovoga rada je definiranje kriterija koristi za potrebe identifikacije segmenata međunarodnog tržišta visokog obrazovanja. Analizom literature identificirano je 41 obilježje međunarodne usluge visokog obrazovanja kategorizira-no prema instrumentima marketinškog miksa usluga, takozvanih 7P. Temeljem procesa identifikacije koristi predloženo je 19 jedinstvenih koristi koje mogu biti korištene za definiranje tržišnih segmenata međunarodnog tržišta visokog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Boris Marjanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrvatski-racunovodja.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marjanović, Boris
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja // Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019. str. 99-114 (ostalo, recenziran, sažetak, znanstveni)
Marjanović, B. (2019) Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja. U: Jurić, Đ. (ur.)Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija.
@article{article, author = {Marjanovi\'{c}, Boris}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2019}, pages = {99-114}, keywords = {me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te visokog obrazovanja, segmentacija prema koristima, proces identifikacije koristi}, isbn = {978-953-7828-24-0}, title = {Segmentacija prema koristima me\djunarodnog tr\v{z}i\v{s}ta visokog obrazovanja}, keyword = {me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te visokog obrazovanja, segmentacija prema koristima, proces identifikacije koristi}, publisher = {"Hrvatski ra\v{c}unovo\dja" neovisna udruga ra\v{c}unovo\dja poreznih savjetnika i financijskih djelatnika}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marjanovi\'{c}, Boris}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2019}, pages = {99-114}, keywords = {international higher education market, benefit segmentation, benefit identification process}, isbn = {978-953-7828-24-0}, title = {Benefit segmentation of the international higher education market}, keyword = {international higher education market, benefit segmentation, benefit identification process}, publisher = {"Hrvatski ra\v{c}unovo\dja" neovisna udruga ra\v{c}unovo\dja poreznih savjetnika i financijskih djelatnika}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font