Pregled bibliografske jedinice broj: 1198331
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja // Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019. str. 99-114 (ostalo, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1198331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta
visokog obrazovanja
(Benefit segmentation of the international higher
education market)
Autori
Marjanović, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
/ Jurić, Đurđica - Zagreb : "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019, 99-114
ISBN
978-953-7828-24-0
Skup
20. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija „Računovodstvo i menadžment“ (RiM 2019.)
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.06.2019. - 14.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
međunarodno tržište visokog obrazovanja, segmentacija prema koristima, proces identifikacije koristi
(international higher education market, benefit segmentation, benefit identification process)
Sažetak
Na međunarodnom tržištu visokog obrazovanja djeluje veliki broj visokoškolskih institucija, što privatnih što državnih, što ukazuje na činjenicu da se visokoškolske institucije, da bi uspješno poslovale, moraju natjecati sa ostalim konkurentnim institucijama za naklonost i pridobivanje potencijalnih studenata. Nužno je shvatiti da tržišta nisu homogena, posebno zrela tržišta, već se dijele na segmente potrošača koji traže zadovoljenje potreba i želja na specifične načine. Logika nalaže da se ne može pristupiti svakom segmentu istom strategijom. Segmentiranje tržišta stoga postaje od iznimnog značaja na globaliziranom tržištu. Cilj ovoga rada je definiranje kriterija koristi za potrebe identifikacije segmenata međunarodnog tržišta visokog obrazovanja. Analizom literature identificirano je 41 obilježje međunarodne usluge visokog obrazovanja kategorizira-no prema instrumentima marketinškog miksa usluga, takozvanih 7P. Temeljem procesa identifikacije koristi predloženo je 19 jedinstvenih koristi koje mogu biti korištene za definiranje tržišnih segmenata međunarodnog tržišta visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija