Pregled bibliografske jedinice broj: 1197434
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research // Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance / Tipuric, Darko, Cindric, Lana (ur.).
Zagreb, 2021. str. 115-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1197434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the
Empirical Research
Autori
Dragicevic Curkovic, Marija ; Grgat, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance
/ Tipuric, Darko, Cindric, Lana - Zagreb, 2021, 115-122
Skup
9th International OFEL Conference on Governance, Management & Entrepreneurship: Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 23.04.2021. - 24.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
green marketing, empirical research, Dubrovnik
Sažetak
Cilj ovog rada bio je pružiti teorijski okvir za razumijevanje zelenog marketinga i segmenta zelenih potrošača, kao i saznati stavove kupaca na području Dubrovnika prema "zelenom marketingu". Primarno istraživanje provedeno je 2019. godine u Dubrovniku na uzorku od 180 ispitanika. Za potrebe istraživanja korišten je strukturirani upitnik. Tržište "zelenih potrošača" na području Dubrovnika nije dovoljno razvijeno i mali je postotak stanovnika koji se odlučuju za mjesečni prihod izdvajati za kupnju ekoloških proizvoda i usluga, pa je potrebno pokrenuti njegov razvoj. i napredak. Vidljivo je da su Dubrovčani u određenoj mjeri ekološki osviješteni, iako je potrebno povećati razinu svijesti potrošača o zaštiti okoliša i recikliranju otpada. Prema rezultatima istraživanja vidljivo je da postoji potreba za unapređenjem aktivnosti zelenog marketinga u Dubrovniku.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA