Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1197434

Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research


Dragicevic Curkovic, Marija; Grgat, Antonija
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research // Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance / Tipuric, Darko, Cindric, Lana (ur.).
Zagreb, 2021. str. 115-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1197434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research

Autori
Dragicevic Curkovic, Marija ; Grgat, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance / Tipuric, Darko, Cindric, Lana - Zagreb, 2021, 115-122

Skup
9th International OFEL Conference on Governance, Management & Entrepreneurship: Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 23.04.2021. - 24.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
green marketing, empirical research, Dubrovnik

Sažetak
Cilj ovog rada bio je pružiti teorijski okvir za razumijevanje zelenog marketinga i segmenta zelenih potrošača, kao i saznati stavove kupaca na području Dubrovnika prema "zelenom marketingu". Primarno istraživanje provedeno je 2019. godine u Dubrovniku na uzorku od 180 ispitanika. Za potrebe istraživanja korišten je strukturirani upitnik. Tržište "zelenih potrošača" na području Dubrovnika nije dovoljno razvijeno i mali je postotak stanovnika koji se odlučuju za mjesečni prihod izdvajati za kupnju ekoloških proizvoda i usluga, pa je potrebno pokrenuti njegov razvoj. i napredak. Vidljivo je da su Dubrovčani u određenoj mjeri ekološki osviješteni, iako je potrebno povećati razinu svijesti potrošača o zaštiti okoliša i recikliranju otpada. Prema rezultatima istraživanja vidljivo je da postoji potreba za unapređenjem aktivnosti zelenog marketinga u Dubrovniku.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Dragicevic Curkovic, Marija; Grgat, Antonija
Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research // Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance / Tipuric, Darko, Cindric, Lana (ur.).
Zagreb, 2021. str. 115-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dragicevic Curkovic, M. & Grgat, A. (2021) Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research. U: Tipuric, Darko, Cindric, Lana (ur.)Proceedings of the 9th International Ofel Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance.
@article{article, author = {Dragicevic Curkovic, Marija and Grgat, Antonija}, year = {2021}, pages = {115-122}, keywords = {green marketing, empirical research, Dubrovnik}, title = {Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research}, keyword = {green marketing, empirical research, Dubrovnik}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dragicevic Curkovic, Marija and Grgat, Antonija}, year = {2021}, pages = {115-122}, keywords = {green marketing, empirical research, Dubrovnik}, title = {Green Marketing in the Area of Dubrovnik-the Empirical Research}, keyword = {green marketing, empirical research, Dubrovnik}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font