Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1196644

Kolektivna učinkovitost učitelja: Kako i zašto je mjeriti?


Vidić, Tomislava
Kolektivna učinkovitost učitelja: Kako i zašto je mjeriti? // Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti [A view into the classroom – from tradition to modernity] / Hamer, Jasmina (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica osnovnih škola, 2023. str. 47-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1196644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kolektivna učinkovitost učitelja: Kako i zašto je mjeriti?
(Collective teacher efficacy: How and why to measure it?)

Autori
Vidić, Tomislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti [A view into the classroom – from tradition to modernity] / Hamer, Jasmina - Zagreb : Hrvatska zajednica osnovnih škola, 2023, 47-59

Skup
Međunarodna konferencija za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike u primarnom obrazovanju

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 15.05.2022. - 18.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kolektivna učinkovitost učitelja ; osnovna škola ; postignuća učenika ; samoučinkovitost učitelja
(collective teacher efficacy ; primary school ; academic achievement ; teacher self-efficacy)

Sažetak
Dosadašnja istraživanja učinkovitosti učitelja pokazala su snažnu povezanost sa školskim postignućima učenika. Još je prije trideset godina Bandura (1993) prepoznao da napredak učenika u školi nije samo posljedica individualnih karakteristika i napora učenika. Pokazalo se da učenici čiji učitelji međusobno surađuju i koji vjeruju da je školski uspjeh moguć, postižu bolje rezultate. Kolektivna učinkovitost učitelja statistički značajno doprinosi uspjehu učenika, čak više negoli socioekonomski status i ranija školska postignuća. Goddard i sur. (1998) definiraju kolektivnu učinkovitost učitelja kao rezultat dinamičkih, interaktivnih odnosa unutar grupe. Ona predstavlja zajedničke percepcije učitelja o funkcioniranju škole, povezana je s upornošću, ulaganjem truda, zajedničkim ciljevima i napretkom grupe. U ovom se preglednom radu predstavljaju najnovije spoznaje o učinkovitosti i kolektivnoj učinkovitosti učitelja. Prikazane su karakteristike učinkovitih učitelja, mjerni instrumenti za mjerenje samoučinkovitosti i kolektivne učinkovitosti te faktori koji pospješuju razvoj učinkovitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislava Vidić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

intconfrn2023.weebly.com www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Tomislava
Kolektivna učinkovitost učitelja: Kako i zašto je mjeriti? // Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti [A view into the classroom – from tradition to modernity] / Hamer, Jasmina (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica osnovnih škola, 2023. str. 47-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidić, T. (2023) Kolektivna učinkovitost učitelja: Kako i zašto je mjeriti?. U: Hamer, J. (ur.)Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti [A view into the classroom – from tradition to modernity].
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, editor = {Hamer, J.}, year = {2023}, pages = {47-59}, keywords = {kolektivna u\v{c}inkovitost u\v{c}itelja, osnovna \v{s}kola, postignu\'{c}a u\v{c}enika, samou\v{c}inkovitost u\v{c}itelja}, title = {Kolektivna u\v{c}inkovitost u\v{c}itelja: Kako i za\v{s}to je mjeriti?}, keyword = {kolektivna u\v{c}inkovitost u\v{c}itelja, osnovna \v{s}kola, postignu\'{c}a u\v{c}enika, samou\v{c}inkovitost u\v{c}itelja}, publisher = {Hrvatska zajednica osnovnih \v{s}kola}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, editor = {Hamer, J.}, year = {2023}, pages = {47-59}, keywords = {collective teacher efficacy, primary school, academic achievement, teacher self-efficacy}, title = {Collective teacher efficacy: How and why to measure it?}, keyword = {collective teacher efficacy, primary school, academic achievement, teacher self-efficacy}, publisher = {Hrvatska zajednica osnovnih \v{s}kola}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font