Pregled bibliografske jedinice broj: 1196636
Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike
Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1196636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske
dobi - postignuća kineziološke metodike
(Kinesiological activities of children of early and
preschool age - achievements of kinesiological
methodology)
Autori
Petrić, Vilko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2022
Stranica
206
ISBN
978-953-7917-59-3
Ključne riječi
Kineziološke aktivnosti ; kineziološka metodika ; djeca ; rana dob ; predškolska dob
(Kinesiological activities ; kinesiological methodology ; children ; early age ; preschool age)
Sažetak
Sveučilišni udžbenik Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi – postignuća kineziološke metodike u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju objedinjuje trenutne suvremene spoznaje u kineziološkoj edukaciji i ostalim znanstvenim granama koje proučavaju odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi, kao i praktična iskustva vrijednih odgojno–obrazovnih djelatnika u ustanovama ranog odgoja. Sadrži dvanaest poglavlja koja se mogu svrstati u tri opsežnija dijela i u kojima bi trebala dati odgovore na sva pitanja koja se mogu javiti u neposrednom odgojno–obrazovnom radu stručnjaka tijekom kinezioloških aktivnosti. Prvi dio započinje upoznavanjem čitatelja s teorijskim okvirom i polazištima za istraživanje i razvoj kinezioloških aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi. Predstavljena je kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odnosno s njezina struktura i položaja u znanosti, definicija, predmet istraživanja, ciljevi i zadaće. Zatim se objašnjava položaj kinezioloških aktivnosti u integriranom kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te su opisana razvojna obilježja djece rane i predškolske dobi, koja je bitno poznavati za uspješnu realizaciju tjelesnog vježbanja. Navedene su trenutne vrste kinezioloških aktivnosti i detaljno objašnjene sukladno svrsi, sadržajima i posebnostima u organizaciji. Drugi dio čine poglavlja koja su bitna u kvaliteti realizacije kinezioloških aktivnosti. Predstavljeni su prostori i oprema bitna za realizaciju tjelesnog vježbanja. Razrađeni su mogući motorički sadržaji za kineziološke aktivnosti, objašnjena je organizacija tjelesnog vježbanja, odnosno moguće postave i načini raspoređivanja djece po vježbalištu te metode rada koje su potrebne za prikazivanje određenih motoričkih sadržaja, njegovog poučavanja i uvježbavanja u sigurnom okruženju za dijete. Treći se dio dominantno odnosi na poglavlja koja doprinose kvaliteti neposrednog odgojno–obrazovnog rada odgajatelja. Predstavljena su načela koja je potrebno uvažavati tijekom realizacije kinezioloških aktivnosti te su opisani načini pripremanja odgajatelja i navedeni razlozi zašto je bitno izgrađivati sebe putem profesionalnog usavršavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci
Profili:
Vilko Petrić
(autor)