Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1196502

Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja


Brust Nemet, Maja; Ljubac Mec, Danijela; Marić, Dušana
Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1196502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja
(Teacher's visions regarding their own role in the promotion of the learning process)

Autori
Brust Nemet, Maja ; Ljubac Mec, Danijela ; Marić, Dušana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 49-50

ISBN
978-953-8371-02-8

Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kultura škole, učenje, poučavanje, profesionalne kompetencije učitelja, uloga učitelja
(school culture, learning, professional competencies of teachers, the role of a teacher)

Sažetak
Cilj je rada dati teorijski prikaz o važnosti vizioniranja učitelja o vlastitoj ulozi u sukreiranju pozitivne kulture škole i poticajnoga ozračja za učenje. Vizioniranje učitelja o učenju i poučavanju kontinuiran je i cjeloživotan proces refleksije koji omogućava lakše prevladavanje prepreka. Učitelji s vizijom i filozofijom upravljanja razredom imaju svrhu i smjer djelovanja. Tijekom inicijalnoga i cjeloživotnoga profesionalnog razvoja učitelja nužno je osigurati holistički pogled koji uključuje osnaživanje i analiziranje profesionalnih vizija, kao i kontinuirano jačanje pedagoških i socijalnih kompetencija učitelja koje su neophodne za sukreiranje poticajnoga razrednog ozračja. Vizija je učitelja povezana s kulturom škole i vlastitim vrijednostima, a na razinu profesionalnosti, kolegijalnosti i samoodređenja mogu djelovati sami učitelji. Sukreiranjem se pozitivne kulture škole i razreda učenike potiče na pozitivan pristup i stav prema učenju, pri tome učenici kao intrinzično motivirani i aktivni kreatori učenja vide svrhu učenja, a učenje prepoznaju kao trajnu vrijednost. Globalni čimbenici utječu na promjene u poučavanju među različitim generacijama, stoga učitelji trebaju kontinuirano promišljati o viziji poučavanja i učinkovitosti različitih strategija učenja, upravljanja učenjem, emocijama, motivacijom i informacijama, kao i sukreiranjem poticajnoga okruženja za učenje. Implementacijom međupredmetnih tema, posebice Učiti kako učiti i Osobni i socijalni razvoj, u sve nastavne predmete, učitelji će omogućiti cjelovit razvoj djeteta, poticajno okruženje za učenje i pripremiti učenike za uspješno osobno i profesionalno funkcioniranje u svijetu brzih promjena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
FOOZOS--IZIP – AFMI – 202022 - Afirmacija futurologije i futuroloških metoda u istraživanjima budućih učitelja i odgojitelja (Dubovicki, Snježana, FOOZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

2c69fdbea8.cbaul-cdnwnd.com

Citiraj ovu publikaciju:

Brust Nemet, Maja; Ljubac Mec, Danijela; Marić, Dušana
Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Brust Nemet, M., Ljubac Mec, D. & Marić, D. (2022) Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja. U: Dubovicki, S. & Huljev, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja and Ljubac Mec, Danijela and Mari\'{c}, Du\v{s}ana}, year = {2022}, pages = {49-50}, keywords = {kultura \v{s}kole, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, profesionalne kompetencije u\v{c}itelja, uloga u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {Vizioniranje u\v{c}itelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa u\v{c}enja}, keyword = {kultura \v{s}kole, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, profesionalne kompetencije u\v{c}itelja, uloga u\v{c}itelja}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja and Ljubac Mec, Danijela and Mari\'{c}, Du\v{s}ana}, year = {2022}, pages = {49-50}, keywords = {school culture, learning, professional competencies of teachers, the role of a teacher}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {Teacher's visions regarding their own role in the promotion of the learning process}, keyword = {school culture, learning, professional competencies of teachers, the role of a teacher}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font