Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1195928

Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije


Sablić, Marija; Lesandrić, Marija; Škugor, Alma
Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 196-234


CROSBI ID: 1195928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije
(Achieving changes in primary education by implementing Montessori pedagogy)

Autori
Sablić, Marija ; Lesandrić, Marija ; Škugor, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja

Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja

Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
196-234

ISBN
978-953-347-459-5

Ključne riječi
akcijsko istraživanje, ishodi učenja, Montessori materijali, Montessori pedagogija, primarno obrazovanje, tradicionalna nastava
(action research, learning outcomes, Montessori materials, primary education, traditional school)

Sažetak
Montessori pedagogija specifična je u izboru materijala i metoda za rad i temelji se na učenikovoj samostalnosti i aktivnosti. Osnovni cilj ovog akcijskog istraživanja bio je implementirati Montessori pedagogiju u tradicionalnu nastavu i ostvariti ishode učenja propisane Nacionalnim kurikulumom za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje (2017). U radu su prikazani primjeri ishoda učenja i njihova povezanost s Montessori pedagogijom, odnosno mogućnost primjene određenog Montessori materijala u ostvarivanju ishoda učenja kroz nastavne predmete Hrvatski jezik, Matematika te Priroda i društvo. Rezultati su interpretirani u skladu s mogućnostima primjene Montessori pedagogije u redovitu nastavnu praksu u primarnom obrazovanju. Rezultati istraživanja ukazuju na sljedeće prednosti implementacije Montessori pedagogije u tradicionalnu nastavu: veća motiviranost za istraživanjem, propitivanjem, promatranjem i demonstracijom vještina te samostalnim istraživanjem od strane učenika kao i razvijanje samopouzdanja, samostalnosti, odgovornosti te radnih navika i urednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Marija Sablić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sablić, Marija; Lesandrić, Marija; Škugor, Alma
Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 196-234
Sablić, M., Lesandrić, M. & Škugor, A. (2022) Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije. U: Strugar, V. & Rajić, V. (ur.) Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja. Zagreb, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 196-234.
@inbook{inbook, author = {Sabli\'{c}, Marija and Lesandri\'{c}, Marija and \v{S}kugor, Alma}, year = {2022}, pages = {196-234}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ishodi u\v{c}enja, Montessori materijali, Montessori pedagogija, primarno obrazovanje, tradicionalna nastava}, isbn = {978-953-347-459-5}, title = {Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ishodi u\v{c}enja, Montessori materijali, Montessori pedagogija, primarno obrazovanje, tradicionalna nastava}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Sabli\'{c}, Marija and Lesandri\'{c}, Marija and \v{S}kugor, Alma}, year = {2022}, pages = {196-234}, keywords = {action research, learning outcomes, Montessori materials, primary education, traditional school}, isbn = {978-953-347-459-5}, title = {Achieving changes in primary education by implementing Montessori pedagogy}, keyword = {action research, learning outcomes, Montessori materials, primary education, traditional school}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font