Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1194928

Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole?


Kadum, Sandra; Ružić-Baf, Maja; Tarlač, Nora
Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole? // Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska, 2022. str. 278-293 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1194928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole?
(Should semester grades be inferred in the lower grades of primary school?)

Autori
Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Tarlač, Nora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić-Jevtić, Adrijana - Zagreb : OMEP Hrvatska, 2022, 278-293

ISBN
978-953-57634-2-0

Skup
Znanstveno-stručni skup Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.11.2021. - 12.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
roditelji, stres, učenici, učitelji
(teachers, grade, semester, students, school)

Sažetak
Zaključivanje ocjena na polugodištu dugo je bilo prisutno u hrvatskom školstvu. Godine 2012. ukidaju se zaključne ocjene na polugodištu. Ocjene su važan čimbenik u životu pojedinca jer o njima ovisi učenikovo daljnje školovanje, mogućnost upisa u željenu srednju školu ali i mogućnost kasnijeg zaposlenja. Ocjena je povratna informacija učeniku o njegovu radu, stoga je važno koja će ocjena biti dodijeljena učeniku. Zato su učenici pod pritiskom za postizanjem što boljih ocjena koje postaju glavna motivacija za učenje. Razumijevanje i primjena naučenih nastavnih sadržaja stavlja se u drugi plan. U radu su prikazani rezultati istraživanja kojega je cilj bio ispitati stavove učitelja razredne nastave glede ukidanja zaključne ocjene na polugodištu. Primjenom anketnog upitnika istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2021. godine na uzorku od 542 učitelja primarnog obrazovanja. Ispitanici su se složli da je ukidanje ocjena bio dobar reformski zahvat jer je od početka školske godine do kraja polugodišta prekratak period da bi se zaključila ocjena i smatraju da dodatno opterećuje i učenika i učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Maja Ružić Baf (autor)

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Sandra; Ružić-Baf, Maja; Tarlač, Nora
Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole? // Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska, 2022. str. 278-293 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kadum, S., Ružić-Baf, M. & Tarlač, N. (2022) Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole?. U: Višnjić-Jevtić, A. (ur.)Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno.
@article{article, author = {Kadum, Sandra and Ru\v{z}i\'{c}-Baf, Maja and Tarla\v{c}, Nora}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, A.}, year = {2022}, pages = {278-293}, keywords = {roditelji, stres, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-57634-2-0}, title = {Treba li zaklju\v{c}ivati ocjene na polugodi\v{s}tu u ni\v{z}im razredima osnovne \v{s}kole?}, keyword = {roditelji, stres, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kadum, Sandra and Ru\v{z}i\'{c}-Baf, Maja and Tarla\v{c}, Nora}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, A.}, year = {2022}, pages = {278-293}, keywords = {teachers, grade, semester, students, school}, isbn = {978-953-57634-2-0}, title = {Should semester grades be inferred in the lower grades of primary school?}, keyword = {teachers, grade, semester, students, school}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font