Pregled bibliografske jedinice broj: 1194706
Šegvićev Mediteran – studentski putopis
Šegvićev Mediteran – studentski putopis / Horvat, Jana ; Franić, Tin Sven ; Uchytil Andrej ; Blekić, Sara ; Dašić, Hana ; (ur.). Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 1194706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Šegvićev Mediteran – studentski putopis
(Šegvić’s Mediterranean – A Student Travel Book)
Urednik/ci
Horvat, Jana ; Franić, Tin Sven ; Uchytil Andrej ; Blekić, Sara ; Dašić, Hana ;
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, pregledna
Izdavač
Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
100
ISBN
978-953-8042-33-1
Ključne riječi
Neven Šegvić ; Mediteran ; realizacije ; terenska nastava ; arhitektonska edukacija
(Neven Šegvić ; Mediterranean ; built work ; field work ; architectural education)
Sažetak
U 2017. godini obilježena je stota godišnjica rođenja arhitekta Nevena Šegvića, a kao studentski prilog toj obljetnici izrađena je i objavljena publikacija “Šegvićev Mediteran – studentski putopis”, u izdanju Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu. Publikacija “Šegvićev Mediteran – studentski putopis” nastala je na temelju terenskog obilaska mediteranskog opusa profesora Šegvića, održanog u kontekstu šireg itinerara obavezne terenske nastave 1. godine Diplomskog studija Arhitekture i urbanizma, kolegija “Hrvatski prostor i arhitektura – Dalmacija”, kojim su obuhvaćena sva najrelevantnija povijesna i suvremena arhitektonska i urbanistička ostvarenja na zemljopisnom potezu od Zadra do Dubrovnika. Poseban predmet interesa bio je način na koji će nove generacije budućih arhitekata, na licu mjesta i s određenim vremenskim odmakom, prihvatiti i valorizirati realizacije hrvatske moderne arhitekture. Knjižica je stoga koncipirana dijelom kao faktografski informativan zapis o mediteranskom opusu profesora Šegvića, s pripadajućim kartama, nacrtima i kratkim tekstovima, a dijelom kao subjektivan osvrt studenata na taj opus, dokumentiran kroz fotografije, spontane komentare i skice s terena. Zaključak je dvojak: iskazana je posveta terenskoj nastavi općenito, kao pedagoškoj metodi koja se u arhitektonskoj edukaciji uvijek iznova pokazuje iznimno učinkovitom, te je prepoznata potreba otvaranja stručnog i javnog dijaloga o ostvarenjima hrvatske moderne arhitekture – u svrhu evaluacije njihovih kvaliteta, osvješćivanja njihovog značaja, i poticanju njihove zaštite.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam