Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1194170

Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji


Karačić, Marija; Kadum, Sandra; Radetić-Paić, Mirjana
Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji // DIDACTICA SLOVENICA pedagoška obzorja znanstvena revija za didaktiko, 37/1 (2022), 21-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1194170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji
(Attitudes of parents of preschool children towards inclusion)

Autori
Karačić, Marija ; Kadum, Sandra ; Radetić-Paić, Mirjana

Izvornik
DIDACTICA SLOVENICA pedagoška obzorja znanstvena revija za didaktiko (0353-1392) 37/1 (2022); 21-36

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
djeca s razvojnim teškoćama, dječji vrtić, obrazovanje, odgojitelji, zajednica
(children with developmental disabilities, kindergarten, education, educators, community.)

Sažetak
U radu se prikazani rezultati istraživanja kojeg je cilj bio ispitati stavove roditelja predškolske djece spram uključivanja i boravka djece s razvojnim teškoćama u predškolskim ustanovama. Istraživanje je provedeno na uzorku od 144 roditelja predškolske djece koja su uključena u dječje vrtiće na području Hercegovačko-neretvanske županije. Korišten je mjerni instrument SPATI - Survey of Parents' Attitudes towards Inclusion, Al Neyadi 2015, modificiran i prilagođen potrebama istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da su stavovi ispitanika pozitivni, te da zajedničko učenje djece s teškoćama u razvoju i djece bez teškoća, doprinosi ostvarivanju boljih ishoda na svim poljima razvoja ličnosti. Navedeni rezultati mogu poslužiti kao smjernice za kreiranje specifičnih programa pripreme roditelja u redovnim vrtićima za prihvaćanje djece s teškoćama u razvoju. Pored istraživačkih nalaza koji su novi za naše područje, rad nudi niz teorijskih sagledavanja i inicira nekoliko tema za nova istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli,
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Citiraj ovu publikaciju:

Karačić, Marija; Kadum, Sandra; Radetić-Paić, Mirjana
Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji // DIDACTICA SLOVENICA pedagoška obzorja znanstvena revija za didaktiko, 37/1 (2022), 21-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Karačić, M., Kadum, S. & Radetić-Paić, M. (2022) Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji. DIDACTICA SLOVENICA pedagoška obzorja znanstvena revija za didaktiko, 37/1, 21-36.
@article{article, author = {Kara\v{c}i\'{c}, Marija and Kadum, Sandra and Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2022}, pages = {21-36}, keywords = {djeca s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama, dje\v{c}ji vrti\'{c}, obrazovanje, odgojitelji, zajednica}, journal = {DIDACTICA SLOVENICA pedago\v{s}ka obzorja znanstvena revija za didaktiko}, volume = {37/1}, issn = {0353-1392}, title = {Stavovi roditelja pred\v{s}kolske djece o inkluziji}, keyword = {djeca s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama, dje\v{c}ji vrti\'{c}, obrazovanje, odgojitelji, zajednica} }
@article{article, author = {Kara\v{c}i\'{c}, Marija and Kadum, Sandra and Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2022}, pages = {21-36}, keywords = {children with developmental disabilities, kindergarten, education, educators, community.}, journal = {DIDACTICA SLOVENICA pedago\v{s}ka obzorja znanstvena revija za didaktiko}, volume = {37/1}, issn = {0353-1392}, title = {Attitudes of parents of preschool children towards inclusion}, keyword = {children with developmental disabilities, kindergarten, education, educators, community.} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • International Bibliography of Periodical Literature / Internationale Bibliographie geistes- und sozial-wissenshaftlischer Zeitschiftenliteratur (IBZ)
  • Internationale Bibliographie der Rezensionen geistes- und sozialwissenshaftlischer Literatur (IBR)
  • Co-operative Online Bibliographic System and Services (COBISS)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font