Pregled bibliografske jedinice broj: 1193998
Ispitivanje zadovoljstva studenata sastavnica Sveučilišta u Rijeci
Ispitivanje zadovoljstva studenata sastavnica Sveučilišta u Rijeci // Zbornik radova 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni stručni i znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu, 5–7.05. 2022., Primošten, Croatia / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Tina, obrt za informatičke i druge usluge, 2022. str. 21-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1193998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje zadovoljstva studenata sastavnica
Sveučilišta u Rijeci
(Students' satisfaction survey in the University of
Rijeka and its constituents)
Autori
Meštrović, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni stručni i znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu, 5–7.05. 2022., Primošten, Croatia
/ Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir - Zagreb : Tina, obrt za informatičke i druge usluge, 2022, 21-31
Skup
20.Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni stručni i znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 05.05.2022. - 07.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta ; studenti ; visoko obrazovanje ; zadovoljstvo
(quality ; students ; higher education ; satisfaction)
Sažetak
Studenti predstavljaju ključne dionike sustava visokog obrazovanja, a kvaliteta usluge visokih učilišta zasigurno je temeljni čimbenik je zadovoljstva studenata. Sveučilište u Rijeci (UNIRI) sustavno i kontinuirano provodi ispitivanje zadovoljstva studenata svih sastavnica pri završetku studija putem upitnika koji se sastoji od dviju skala temeljem kojih je definiran kompozitni indeks zadovoljstva studenata, koji omogućuje mjerenje i praćenje razine zadovoljstva završenih studenata u određenom razdoblju s ciljem unaprjeđenja politika, ciljeva i postupaka osiguravanja kvalitete sastavnica UNIRI. Unatoč svim izazovima i iskušenjima koje je pred sve dionike društva postavila pandemijska situacija, metodama deskriptivne i inferencijalne statističke analize utvrđen je statistički značajan porast indeksa zadovoljstva studenata na uzorku od 89, 54 % (N = 3151) studenata sastavnica UNIRI koji su završili studij tijekom 2020./2021. akademske godine u odnosu na studente koji su završili studij u prethodnim akademskim godinama. Utvrđeno je da je većina studenata zadovoljna dostupnošću materijala za učenje, odnosom s nastavnicima, doprinosom studija osobnom razvoju te podrškom od strane nastavnika i administrativnog osoblja, dok mogućnost stjecanja praktičnih kompetencija, osposobljavanje studenata za rad u struci i nastavne metode predstavljaju područja odnosno prilike za buduća unaprjeđenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Students are key stakeholders of the higher
education system, while higher education services
quality represents the fundamental determinant
factor for students' satisfaction. The University
of Rijeka (UNIRI)
systematically and continuously conducts
graduating
students' satisfaction surveys using a two-scale
questionnaire as a source to determine the
composite students' satisfaction index, which
allows measuring and
monitoring the level of graduate students'
satisfaction in a given period, in order to
improve
policies, objectives and procedures. Despite all
the challenges and temptations faced by all
societies and their
stakeholders during the pandemic situation,
descriptive and inferential statistical analysis
methods revealed that the value of the students’
satisfaction index statistically significantly
increased in the sample of
89,54 % (N = 3151) of UNIRI graduates who
completed
their studies in the academic year 2020./2021.,
compared to previous academic years. It was found
that most students are satisfied with the
availability of learning
resources, the relationship with their teachers,
the contribution of the study programmes to their
personal development and with the support of
academic and administrative staff, while the
opportunity to acquire
practical skills, the training of students for
professional activities, and the teaching methods
are the areas and opportunities for future
improvement.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Sveučilište u Rijeci
Profili:
Dunja Meštrović
(autor)