Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1193397

Marketinška oružarnica


Šola, Hedda Martina
Marketinška oružarnica. Zagreb: Redak, 2016 (prirucnik)


CROSBI ID: 1193397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška oružarnica
(Marketing Armoury)

Autori
Šola, Hedda Martina

Ostali urednici
Prof.dr.sc. Ivan Matković

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Redak

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
288

ISBN
978-953-336-312-7

Ključne riječi
neuromarketing, marketing, psihologija potrošača
(neuromarketing, marketing, consumer behaviour)

Sažetak
Kako bi saznali što se događa u mozgu potrošača te odgovore na pitanja zbog čega neke marke proizvoda uspijevaju a druge propadaju, poznavanje neuromarketinga je od esencijalne važnosti. Postoje proizvodi i reklame s kojih potrošači ne mogu maknuti pogled. Također, postoje reklame koje potrošači kada gledaju jako malo trepću. A, postoje i reklame koje potrošači uopće ne zamjećuju, iako je velika dinamika oglašavanja i reklama upadljiva! Nekada su bile dovoljne tradicionalne marketinške tehnike (dinamika oglašavanja, plasman oglasa i dizajn baziran na univerzalnoj psihologiji koji se i danas uvriježeno uči na marketinškim studijima), no, danas je potrebno poznavanje sofisticiranih I naprednih tehnika poput neuromarketinga, koji daju precizne odgovore o vašim kupcima na subliminalnoj i kognitivnoj razini. Uzevši u obzir činjenicu kako potrošač 95% odluka o kupnji i emociji koju stvara ili ne stvori nikad s nekim brendom donosi isključivo na nesvjesnoj razini, knjiga „Marketinška oružarnica“ je zamišljena kao svojevrsni alat vašeg novog marketinškog oružja (novih znanja) koja nudi kvalitetne alate kako za stručnjake, laike kao I sve one koji žele postati profanirani stručnjaci u tom području. Iako je ovo prvi priručnik koji je zbog velikog interesa preveden i na engleski jezik (2017) pod nazivom “Neuromarketing Armoury”, knjiga je pronašla hvalevrijedno mjesto u znanosti na brojim hrvatskim/međunarodnim Sveučilištima te u struci, kao neizostavna pomoć brojim marketinškim stručnjacima. Neovisno želite li saznati kako bolje pozicionirati ili plasirati proizvod na tržište te emotivno povezati Vaš proizvod/marku s kupcem, u knjizi je predstavljen sukus znanstvenih i stručnih istraživanja kako bi se obradili specifični detalji koji i danas promiču marketinškim stručnjacima zbog kojih brendovi propadaju. Danas više nije važno biti “velik” na tržištu (brend). Sada su dostupna nova pravila “ratovanja” među konkurencijom a Vaša snaga je upravo u Vašem znanju!

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url HEDDA MARTINA ŠOLA (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.webknjizara.hr www.webknjizara.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

www.webknjizara.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Hedda Martina
Marketinška oružarnica. Zagreb: Redak, 2016 (prirucnik)
Šola, H. (2016) Marketinška oružarnica. Zagreb, Redak.
@book{book, author = {\v{S}ola, Hedda Martina}, year = {2016}, pages = {288}, keywords = {neuromarketing, marketing, psihologija potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-336-312-7}, title = {Marketin\v{s}ka oru\v{z}arnica}, keyword = {neuromarketing, marketing, psihologija potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {\v{S}ola, Hedda Martina}, year = {2016}, pages = {288}, keywords = {neuromarketing, marketing, consumer behaviour}, isbn = {978-953-336-312-7}, title = {Marketing Armoury}, keyword = {neuromarketing, marketing, consumer behaviour}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font