Pregled bibliografske jedinice broj: 1192161
Pravljenje bilježaka tijekom učenja uz pomoć digitalnih obrazovnih sadržaja u visokoškolskom okruženju
Pravljenje bilježaka tijekom učenja uz pomoć digitalnih obrazovnih sadržaja u visokoškolskom okruženju // Proceedings of the 45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics 2022 / Skala, Karolj (ur.). (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022. str. 897-901 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1192161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravljenje bilježaka tijekom učenja uz pomoć digitalnih obrazovnih sadržaja u visokoškolskom okruženju
(Making notes while learning digital educational content in a higher education environment)
Autori
Babić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics 2022
/ Skala, Karolj (ur.). - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022, 897-901
Skup
45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zelene vještine, održivost, IKT, pravljenje bilježaka, papir-olovka, digitalni obrazovni sadržaji, učenje, studenti
(green skills, sustainability, ICT, taking notes, pen-paper, digital educational content, learning, students)
Sažetak
Primjenom informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi omogućena je izrada i korištenje velike količine digitalnih obrazovnih sadržaja. U ovom radu prikazani su rezultati istraživanja načina pravljenja bilježaka tijekom učenja uz pomoć digitalnih obrazovnih sadržaja od strane studenata (N=136) na jednoj visokoškolskoj instituciji u doba pandemije COVID-19. Rezultati analize prikupljenih podataka ukazuju na to da samo malo više od polovine ispitanika je iskazalo da za pravljenje bilježaka tijekom učenja iz digitalnih obrazovnih sadržaja je koristilo papir-olovka oblik. Nalazi u ovome radu mogu biti poticaj za daljnji razvoj ekološke svijesti i zelenog okruženja za učenje te razvoj novih scenarija učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti