Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1191618

Jezik reklama kozmetičkih proizvoda za žene u 20. I 21. stoljeću


Vlastelić, Anastazija
Jezik reklama kozmetičkih proizvoda za žene u 20. I 21. stoljeću // Generacija interneta / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 522-537


CROSBI ID: 1191618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik reklama kozmetičkih proizvoda za žene u 20. I 21. stoljeću
(LANGUAGE OF COMMERCIALS FOR FEMALE BEAUTY PRODUCTS IN THE 20th AND 21st CENTURY)

Autori
Vlastelić, Anastazija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Generacija interneta

Urednik/ci
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija

Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Zagreb : RIjeka

Godina
2021

Raspon stranica
522-537

ISBN
978-953-169-462-9

Ključne riječi
jezik reklama, kozmatički prozvodi za žene, 20. st. i 21. st., hrvatski jezik
(language of commercials (ads), female beauty products, 20th and 21st century, Croatian language)

Sažetak
Mit o savršenoj ljepoti i vječnoj mladosti, već stoljećima dio ženskoga identiteta, uz samoafirmaciju kroz potrošnju, konzumerističku kulturu, koja je od 50-ih godina prošloga stoljeća jedan od ključnih čimbenika razvoja društva, pridonijeli su da kozmetička industrija globalno kontinuirano bilježi stabilan rast prodaje i dobiti, a njega kože njezina je grana koja se dokazala kao pokretač toga uzleta. U izlaganju se donose zaključci usporedne analize reklama kozmetičkih proizvoda za žene u ženskim časopisima koji su izlazili 30- ih godina 20. st. Ženski list za modu, zabavu i kućanstvo (1925. – 1938.) i Hrvatica: časopis za ženu i dom (1939. – 1941.) te reklame u suvremenim hrvatskim ženskim časopisima i na portalima primarno namijenjenim ženama. Naglasak je na analizi sredstava jezičnoga i vizualnoga koda kojima se ženska ljepota predstavlja kao imperativ.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-human-18-285 - Hrvatska pisana baština od 18. do 20. stoljeća (Stolac, Diana, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vlastelić, Anastazija
Jezik reklama kozmetičkih proizvoda za žene u 20. I 21. stoljeću // Generacija interneta / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 522-537
Vlastelić, A. (2021) Jezik reklama kozmetičkih proizvoda za žene u 20. I 21. stoljeću. U: Stolac, D. & Vlastelić, A. (ur.) Generacija interneta. Zagreb : RIjeka, Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 522-537.
@inbook{inbook, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija}, year = {2021}, pages = {522-537}, keywords = {jezik reklama, kozmati\v{c}ki prozvodi za \v{z}ene, 20. st. i 21. st., hrvatski jezik}, isbn = {978-953-169-462-9}, title = {Jezik reklama kozmeti\v{c}kih proizvoda za \v{z}ene u 20. I 21. stolje\'{c}u}, keyword = {jezik reklama, kozmati\v{c}ki prozvodi za \v{z}ene, 20. st. i 21. st., hrvatski jezik}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Zagreb : RIjeka} }
@inbook{inbook, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija}, year = {2021}, pages = {522-537}, keywords = {language of commercials (ads), female beauty products, 20th and 21st century, Croatian language}, isbn = {978-953-169-462-9}, title = {LANGUAGE OF COMMERCIALS FOR FEMALE BEAUTY PRODUCTS IN THE 20th AND 21st CENTURY}, keyword = {language of commercials (ads), female beauty products, 20th and 21st century, Croatian language}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Zagreb : RIjeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font