Pregled bibliografske jedinice broj: 1190000
Izobrazba nastavnika stranih jezika u kontekstu procesa globalizacije i europske integracije
Izobrazba nastavnika stranih jezika u kontekstu procesa globalizacije i europske integracije // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 1 (2000), 1; 167-178 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1190000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izobrazba nastavnika stranih jezika u kontekstu
procesa globalizacije i europske integracije
(The education of foreign language teachers in the
context of globalization and European integration
processes)
Autori
Gehrman, Zygfryd ; Petravić, Ana
Izvornik
Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 1
(2000), 1;
167-178
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
reforma nastave stranih jezika, reforma izobrazbe nastavnika stranih jezika, kontekst globalizacije, europski integracijski procesi
(reform of foreign language teaching, reform of foreign language teacher education, context of globalisation, European integration processes)
Sažetak
Aktualna međunarodna diskusija o reformi obrazovanja uključuje i dva tematska sklopa relevantna za izobrazbu nastavnika stranih jezika: reformu nastave stranih jezika i obrazovanja nastavnika stranih jezika te kvalitetu obrazovanja. Oba smjera diskusije polaze od potrebe prilagodbe obrazovanja promjenama u društvu, gospodarstvu, politici i kulturi izazvane internacionalizacijom, globalizacijom i širenjem informacijskog društva. Autori preispituju zahtjeve koji se na osnovu zaključaka iz obaju smjerova diskusije postavljaju pred izobrazbu nastavnika stranih jezika u Hrvatskoj te na primjeru kurikuluma studija njemačkog kao stranog jezika - interkulturalna germanistika na Učiteljskoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu predstavljaju koncepciju izobrazbe nastavnika stranih jezika koja objedinjuje znanstvenu orijentaciju i usmjerenost na potrebe nastavničkog zanimanja kao jednog od mogućih odgovora na te zahtjeve.
Izvorni jezik
Hrvatski