Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189970

Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta


Kovač, Antonija
Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1189970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta
(Apply lighting and textures to two-dimensional animated film to achieve a three-dimensional effect)

Autori
Kovač, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2019

Stranica
66

Mentor
Skala, Tibor

Neposredni voditelj
Cviljušac, Vladimir

Ključne riječi
animacija, animirani film, dvodimenzionalno, trodimenzionalno, osvjetljenje, tekstura, efekt, simulacija
(animation, animated movie, two-dimensional, three-dimensional, lighting, texture, effect, simulation)

Sažetak
Od samih početaka do danas, animacija je prošla razvoj od najjednostavnijih 2D oblika do visoko kvalitetnih, računalno generiranih 3D prikaza. Razvojem računala i različitih softvera, animacija postaje sve realističnija i omogućava publici da se užive u priču i njene likove. Međutim, unatoč rasprostranjenosti 3D animacije, 2D animacija je i dan danas također prisutna, od reklama pa sve do različitih TV serija i igrica, što proizlazi iz činjenice da je renderiranje trodimenzionalne scene procesno izrazito zahtjevno te ovisno o kompleksnosti odnosno složenosti geometrije, svojstvima materijala koji su korišteni na modelima, osvjetljenju, snazi računala i ostalim parametrima može potrajati i do nekoliko dana. Upravo iz tog razloga javlja se potreba za alternativom koja će i dalje zadržati sve prednosti trodimenzionalne scene te sposobnost prijenosa emocija i poruke uz manje procesno zahtjevne elemente animacije. Ovaj rad se bazira upravo na toj problematici. Kroz rad se opisuju i prikazuju primjeri 2D i 3D animacije, načini izrade te njihova usporedba. Nadalje, kroz praktični primjer izrade vlastitog kratkometražnog animiranog filma, u tehnici 2D animacije, prikazuju se različiti načini kako postići efekt trodimenzionalnosti korištenjem osvjetljenja, tekstura i ostalih tehnika dobivenih istraživanjem u teorijskom dijelu rada. Na izrađenom animiranom filmu zatim je i provedena anketa kako bi se ispitala uspješnost simulacije efekta trodimenzionalnosti i sveukupnog dojma o 2D animaciji u kombinaciji s 3D efektima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Skala (mentor)

Avatar Url Vladimir Cviljušac (mentor)

Avatar Url Antonija Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Antonija
Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Kovač, A. (2019) 'Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {66}, keywords = {animacija, animirani film, dvodimenzionalno, trodimenzionalno, osvjetljenje, tekstura, efekt, simulacija}, title = {Primjena osvjetljenja i tekstura na dvodimenzionalnom animiranom filmu u svrhu postizanja trodimenziionalnog efekta}, keyword = {animacija, animirani film, dvodimenzionalno, trodimenzionalno, osvjetljenje, tekstura, efekt, simulacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {66}, keywords = {animation, animated movie, two-dimensional, three-dimensional, lighting, texture, effect, simulation}, title = {Apply lighting and textures to two-dimensional animated film to achieve a three-dimensional effect}, keyword = {animation, animated movie, two-dimensional, three-dimensional, lighting, texture, effect, simulation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font