Pregled bibliografske jedinice broj: 1188783
Neki aspekti kulturnog i tržišnog prostora za pokretanje novih izdanja
Neki aspekti kulturnog i tržišnog prostora za pokretanje novih izdanja, 1991. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 1188783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki aspekti kulturnog i tržišnog prostora za
pokretanje novih izdanja
(Some aspects of the cultural and market space for
launching new editions)
Autori
Lamza, Vesna ; Loborec, Vlado ; Rihtar, Stanko
Izvornik
EP 64, Agencija za marketing Vjesnik, Služba istraživanja
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1991
Ključne riječi
tržište tiska, medijska publika
(press market, media audience)
Sažetak
Analizirane socio-psihološke i tržišne pretpostavke za pokretanje novih novinskih izdanja te prezentirani rezultati istraživanja o njihovoj dominantnoj tematskoj orijentiranosti i potencijalnoj publici.
Izvorni jezik
Hrvatski