Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1188270

Važnost istraživanja djece u marketingu


Brečić, Ružica
Važnost istraživanja djece u marketingu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 89-110 doi:10.22598/zefzg.2021.2.89 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1188270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost istraživanja djece u marketingu
(The importance of market research with children)

Autori
Brečić, Ružica

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 19 (2021), 2; 89-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Djeca kao potrošači, marketing, kupovina, istraživanje djece, trendovi
(Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends)

Sažetak
Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje ponašanja djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brečić, Ružica
Važnost istraživanja djece u marketingu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 89-110 doi:10.22598/zefzg.2021.2.89 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Brečić, R. (2021) Važnost istraživanja djece u marketingu. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2), 89-110 doi:10.22598/zefzg.2021.2.89.
@article{article, author = {Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica}, year = {2021}, pages = {89-110}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.2.89}, keywords = {Djeca kao potro\v{s}a\v{c}i, marketing, kupovina, istra\v{z}ivanje djece, trendovi}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.2.89}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Va\v{z}nost istra\v{z}ivanja djece u marketingu}, keyword = {Djeca kao potro\v{s}a\v{c}i, marketing, kupovina, istra\v{z}ivanje djece, trendovi} }
@article{article, author = {Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica}, year = {2021}, pages = {89-110}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.2.89}, keywords = {Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.2.89}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {The importance of market research with children}, keyword = {Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font