Pregled bibliografske jedinice broj: 1188270
Važnost istraživanja djece u marketingu
Važnost istraživanja djece u marketingu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 89-110 doi:10.22598/zefzg.2021.2.89 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1188270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost istraživanja djece u marketingu
(The importance of market research with children)
Autori
Brečić, Ružica
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 19
(2021), 2;
89-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Djeca kao potrošači, marketing, kupovina, istraživanje djece, trendovi
(Children as consumers, marketing, shopping, research of children, trends)
Sažetak
Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje ponašanja djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija